Prøver =) Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Sitter her og har en dag hjemme fra jobb og plutselig kommer posten og leverer en pakke til meg fra St. Olavs. Stor hvit isopor kasse merket "Kjølevarer", trodde nesten jeg fikk et organ eller noe lol Men spøk til side; jeg har gjort dette en gang før for nesten 3 år siden, da fikk vi en skjønn gutt. Men den gang kom alle medisiner i en liten pappeske. Noen som kan si noe om Gonal-f? Det skal ligge i kjøleskapet det da? Så på pakken men der sto ikke noe, tenkte jeg ikke skulle åpne pakken, men vet ikke om det har noe å si om jeg gjør det..
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Puregon kommer også i denne "kjølebagen" Jeg legger det i kjøleskapet med en gang jeg har åpnet det jeg. Men vet at det er ingen krise om det ligger i romtemperatur noen døgn heller!
Prøver =) Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2012 Ok, var puregon jeg brukte sist og det fikk jeg bare i en liten pappeske. Den gangen glemte de å sende med pennen og det oppdaget jeg bare noen dager før jeg skulle starte med den. Var innom det lokale sykehuset og til slutt fikk de tak i en til meg, kan tro jeg var stresset den gangen Men nå trodde jeg kanskje jeg viste litt mer og så skal jeg selvfølgelig ta andre medisiner enn det jeg tok sist. Typisk, hehe
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 16. oktober 2012 #4 Skrevet 16. oktober 2012 hehe, det går litt i surr med medisiner og ikke minst papirer i denne prosessen ja! Men du har vel åpnet pakken? Regner med at regningen ligger neddi der!
Prøver =) Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2012 Ja det har jeg, har bare ikke åpnet den pakken med Gonal f, regner med bruksanvisningen ligger inne i pakken, det var derfor jeg ikke var sikker på hvordan den skulle lagres:).
snuppo Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 skal du bruke puregon innen 3 mnd, trenger du ikke pakke den i kjøleksap
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Ja, det var vel noe sånt ja snuppo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå