SnartMammaTil3Bergen Skrevet 16. oktober 2012 #1 Skrevet 16. oktober 2012 Hei! Noken som veit korleis ein monsteret denne softbagen? Har nemlig kjøpt brukt vogn, og veit ikkje korleis den skal monterast
Vogndilla Skrevet 16. oktober 2012 #2 Skrevet 16. oktober 2012 Softbagen skal jo bare settes inn i sittedelen til vogna også er det vel noen klips inni der som den kan festes fast i?
SnartMammaTil3Bergen Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2012 Hmm, ja. Har ikkje funne dei "klipsa" i vogna, men får ta en ekstra kikk Føler den stanga som dei kan holde seg fast i når den brukes som sportsdel er i veien for bagen.
Vogndilla Skrevet 19. oktober 2012 #4 Skrevet 19. oktober 2012 Hmm, ja. Har ikkje funne dei "klipsa" i vogna, men får ta en ekstra kikk Føler den stanga som dei kan holde seg fast i når den brukes som sportsdel er i veien for bagen. Tror kanskje du må ta av den stangen
SnartMammaTil3Bergen Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2012 Okei. Det får vi prøve på. Takk skal du ha
håpefull<3 Skrevet 27. oktober 2012 #6 Skrevet 27. oktober 2012 Jeg har ikke samme vogn, men jeg tok av "stanga" og klipsa fast softbagen på hver side. Veldig enkelt. Bagen sitter for så vidt godt uten å klipse den fast, så kommer bare til å klipse den fast når jeg triller tur ute. Kjekt å kunne ta den lett ut og inn når man bare bruker den hjemme f.eks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå