Gå til innhold

Da hopper jeg forsiktig inn her:) Nr 4 på vei:)

Anbefalte innlegg

Hvis alt går bra, så blir jeg firebarnsmor i juli:) Trodde aldri jeg skulle teste positivt i dag, men jammen ble det ikke et kryss. Er nok bare litt over 3 uker på vei, så her kan det gå begge veier, men må bare håpe.

Skrekkblandet fryd det her. Blir koselig med en stor ungeflokk, i overkant travelt kanskje:)

Fler som venter nummer fire her?

Fortsetter under...

Hei, og gratulere!! Nr 4 ventes Ila mai om alt går bra :-) skrekkblandet fryd her og. Var ikkje heilt klar for ein til- minstemann blir 1 år i morgon. Kvalmen har begynt å slippe tak, og tanken på 4 barn har begynt å koma seg. Kor gamle er dine tre barn? Mine er 8,5 og 1. Lykke til :-)

Gratulerer til deg og:) Mine barn er straks 7, 5 og 2, så ikke så ulikt dine.

Jeg har aldri vært syk i svangerskapene mine, så håper jeg slipper unna nå også.

Lykke til til deg:) Heldig som har kommet så langt...blir noen nervepirrende uker i vente. Regner med jeg kommer til å ta en tidlig UL.

Misunnelig på den (ikkje sjuk i svsk)!! Slitsomt å vere så dårlig- spesielt når ein ikkje "får fred" ;-) vurderer tidlig ul me og, om eg ikkje får henvisning frå lege- rimelig usikker på termin.. Spent på 4 barnsmor tilværelsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...