Plinka Skrevet 22. oktober 2012 #26 Skrevet 22. oktober 2012 Så koselig å se deg Løvemusen, og veldig godt å se at det går så bra med dere Har tenkt på deg nå i oktober, og håpet på at dere fikk den siste lille plassen dere håpet på. Har du testet på nytt i helgen? Krysser alle fingre og tær for gode nyheter denne gangen!! Klem fra meg
Gjest Løvemusene Skrevet 22. oktober 2012 #27 Skrevet 22. oktober 2012 Hei sann! Her er jeg pottesur i dag, er dritforbanna letter sagt... bare negative tester etter hverandre. Skyggestreker da selvfølgelig, bare for å gjøre det hele enda vondere. Egget har forsøkt å feste seg men ikke klart det. Akkurat som sist, den forsvinner igjen om en dag eller to. KJEMISK Nå vil jeg ikke ha den (&/"#&(" ungen lengre :'( Jeg hadde vært OK med at jeg ikke ble gravid nå siden vi har hatt det så fint sammen i det siste, men med den ideen at vi skulle ha fryseegg.. og prøve igjen når vi hadde lyst. Nå har vi null backup, derfor var det ekstra viktig å klare det på det ene fersk egget vårt. Grrrr dumme egg :'(
Gjest Trulte med to små Skrevet 22. oktober 2012 #28 Skrevet 22. oktober 2012 Huff løvemusen, føler med deg! Har du testdag i dag da eller? Mulig jeg ikke har fått det med meg, men har du fått negativ/svakere test i dag da og at det er derfor du mener det er kjemisk? Dette må være veldig tøft for deg! Må du til med nytt uttak nå da eller?
Gjest Løvemusene Skrevet 22. oktober 2012 #29 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg er på rugedag 10 idag, test dag på onsdag... Jepp, fikk svaaaak skyggestrek i går og i dag tidlig. Akkurat som på første Icsi forsøk og da var jeg kjemisk gravid. Jepp, nå blir det ny ICSI runde på nyåret... tredje og siste...alt på nytt Fikk jo ingen egg på frys. Jeg hater livet mitt i dag... sorry klaginga...
Gjest Løvemusene Skrevet 22. oktober 2012 #30 Skrevet 22. oktober 2012 Svarte ikke på spørsmålet ditt ordentlig. Nei den svake testen var ca. 5% sterkere i dag enn i går, så den streken lettere i dag tidlig. Men den svake økningen er lik som sist... Er man gravid skal testene bli sterkere enn hverandre enn dette...
Gjest Trulte med to små Skrevet 22. oktober 2012 #31 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg forstår deg så godt kjære deg, og ikke det at jeg ikke tror du vet hva du snakker om siden du har opplevd dette før, men er det ikke en liten mulighet for at du vil kunne få positiv test innen testdag? Jeg har selv opplevd kjemisk og vet hvor fælt det er... Man må få lov å få all frustrasjonen ut! Så her er det lov å klage! Det er veldig kjedelig å skulle til på 3 og siste forsøk, men jeg håper jo litt enda for deg, slik at du slipper! Sender deg en trøsteklem jeg
AkPa Skrevet 22. oktober 2012 #32 Skrevet 22. oktober 2012 Svarte ikke på spørsmålet ditt ordentlig. Nei den svake testen var ca. 5% sterkere i dag enn i går, så den streken lettere i dag tidlig. Men den svake økningen er lik som sist... Er man gravid skal testene bli sterkere enn hverandre enn dette... Når jeg ble gravid sist, så fikk jeg svak strek på hjemmetest.. Blodprøven som avgjorde at jeg var gravid å hadde hcg på over 600:)
Gjest Løvemusene Skrevet 22. oktober 2012 #33 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg håper jo selvfølgelig fortsatt ligge grann, håper at egget har sovnet og våknet igjen og begynt å produsere hcg sent, men sjansen er liten for det... kjenner igjen alt fra sist når jeg var så overlykkelig for denne skyggestreken, så fikk jeg hcg på 5 i fleisen to dager etterpå... Det ville betydd ALT om den ble til et tydelig pluss tegn snart..
Plinka Skrevet 22. oktober 2012 #34 Skrevet 22. oktober 2012 Rugedag 10 er jo fortsatt tidlig, så jeg krysser fingrene for deg. Men skjønner det er kjipt når du kjenner igjen alt fra sist. Æsj og blÆ!
Bare meg123 Skrevet 22. oktober 2012 #35 Skrevet 22. oktober 2012 Føler med deg Løvemusen. Uff,er så j&%¤#" kjipt at en skal slite sååååå for å få til det "alle andre" bare *knipser* og får til!!!
Erle85 Skrevet 22. oktober 2012 #36 Skrevet 22. oktober 2012 Det er mange som ikke får skikkelig positv test så tidlig løvemusen! Jeg hadde svak positiv test, testet på nytt ett døgn etter og testen var ca like svak. Hcg på 22 på rugedag 14. Trodde også alt håp var ute, men det var det tydeligvis ikke Kanskje du bare produserer hcg treigt? Kjempe leit at du ikke fikk noen egg på frys denne gangen! ønsker deg lykke til med testingen og håper inderlig at det går rette veien for deg <3
HokusPokus1 Skrevet 23. oktober 2012 #37 Skrevet 23. oktober 2012 Tenker masse på deg Løvemusen <3 Trist å lese, men håpet er ikke ute - krysser fingrene for deg!!!
Gjest Løvemusene Skrevet 23. oktober 2012 #38 Skrevet 23. oktober 2012 Håpet er nok ute for meg, svakere test i dag enn i går. Fy faen jeg skjønner ikke hvorfor egget glipper, jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt Livet mitt er så urettferdig nå at jeg tror jeg bare vil la meg knekke sammen og la det gå den veien. Jeg kommer ikke tilbake til BIM på en stund nå kjære jenter. Det er ikke de stadig vekk graviditetene her som plager meg, men jeg finner det så utrolig urettferdig og sårt med alle de som får mange egg på frys osv. Det svir faktisk mer, for da begynner jeg tenke "hva er galt med mine egg" osv... Unner dere alle det beste, lykke til alle sammen som enda ikke har blitt gravide, og lykke til med fødsel dere som har blitt det. ønsker dere all godt, god jul da, når den tid kommer <3 Klem Løvemusen
sonja77 Skrevet 23. oktober 2012 #39 Skrevet 23. oktober 2012 Offda det var vondt å lese. Jeg er enig i at når man sliter så er det ikke så lett og kanskje ikke så lurt heller å være så aktiv inne på BIM. Det er endel positiv lesning og gode råd men det er jo ikke til å komme fra at det er mye negativt også og mye man sammenligner seg med. Så føler du det slik så ta en god og lang pause og prøv å finn styrke og pågangsmotet igjen. Det er en helvetes dritt prosess men det finnes lys i tunnelen. Det er ingenting du gjør feil, det er ikke så mye man kan styre desverre. Ønsker deg alt godt og håper du ikke mister helt motet men kommer sterkt tilbake. Trøsteklem
Gjest usababy Skrevet 23. oktober 2012 #40 Skrevet 23. oktober 2012 Masse masse trøsteklemmer til deg, Løvemusen. Og så skriver jeg under på det Aaleve skrev over her.
Plinka Skrevet 23. oktober 2012 #41 Skrevet 23. oktober 2012 Signerer Aaleve jeg også. Du gjør ingenting feil! Fortsett å leve livet med mannen din, ha det fint og ta vare på hverandre - i januar sitter spira deres! Klemmer
Gjest Trulte med to små Skrevet 23. oktober 2012 #42 Skrevet 23. oktober 2012 Sender også mange gode ønsker til deg og håper du klarer å se lysere på livet etterhvert! Sender de beste klemmer til deg
Gjest Løvemusene Skrevet 24. oktober 2012 #43 Skrevet 24. oktober 2012 Tusen takk for omtanken kjære dere.. unnskyld for at jeg er her så lite..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå