Gå til innhold

IKM uke 46.... For de av oss som får besøk av Tante Rød denne uka : )

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer til dere som har testet positivt!!!

Venter fortsatt på tr... Neg test på mandag...hmm...hva skjer?? Hmf

Syns denne ventetiden er veldig lang... Trodde ikm var 11 evt 13... Aldri hatt lengre sykluser...

Gratulerer til alle med pos test :)

Her kom tr i dag, presist :) Skal på IVF-forsamtale i morgen så da blir det baby på meg neste år :)

Hopper inn i uke 50 tråden bare for gøy :)

Lykke til dere andre!!!

Annonse

Da har jeg 4 positive med billigtest og jammen Cb test i dag som ble klart positiv. Det synker inn over med at jeg som trodde etter 11pp at det ikke kom til å gå, så gikk det! Skal lage en lapp i matpakka til mannen min nå:-) Så tar jeg en dag på sofan og slapper av.

Lykke til drre som ikke har fått positiv enda, og gratulerer til dere andre. Vi ses vel i 1.trimester.

Gratulerer Tanken! Jeg har vært på bim litt i smug og jeg har heiet på deg! :)

Til de som ikke orker fler syteinnlegg, hopp over neste avsnitt :P

Sånn ellers: kan ikke tanta bare komme til meg????? Jeg gidder ikke denne ventetiden mer! Fikk negativ test i morges (svak, svak, svak pos på DocMorris i overigår) og er så lei av ømme pupper og av å gråte av tull (altså tr stmptomer) og ha husk som ikke ligner grisen (sikkert distrahert i hodet mitt), kan liksom glemme det jeg skal si midt i en setning og gå inn på mailen min meg glemme å sende mail... Hjelp...

Sånn, nå følte jeg meg bedre :D

Heia alle som ikke har fått tr eller positiv test! :D Og gratulerer til de som har fått pos :)

mandag 12.11

tirsdag 13.11

HH80

Lanabebi86

Thelma_86

onsdag 14.11

mammadrøm

Plommen

torsdag 15.11

Møøø

fredag 16.11

Dossa : )

lørdag 17.11

Peppapig

tanken

søndag 18.11

Thie88

Vær86

NurkErVelkommen

Gravid

Tolle86

Thie88

Tanken

Thelma_86

Tr

Usikker på om jeg har fått med alle på gravid-listen, bare å føre seg opp :)

Jeg fikk positiv test med CB digital i morges, to dager etter IKM. Da er graviditeten ett faktum :) Håper spiren klorer seg fast denne gangen!

Ja, T er visst hit'n denne perioden :) på lørdag skal jeg ta CB digital for å være 100% sikker. Så får kjæresten også se :) har tatt docmorris g tester. Og fått svak strek. Men i går, kom streken veldig fort, men fortsatt litt svak da. Har også tatt vanlig g test a1 og fikk svak strek deg også. Sånn for å være litt sikrere. Har ikke helt kommet opp for meg enda det her..

mandag 12.11

tirsdag 13.11

HH80

Lanabebi86

Thelma_86

onsdag 14.11

mammadrøm

Plommen

torsdag 15.11

Møøø

fredag 16.11

lørdag 17.11

Peppapig

tanken

søndag 18.11

Thie88

Vær86

NurkErVelkommen

Gravid

Tolle86

Thie88

Tanken

Thelma_86

Plommen

Tr

Måtte føre meg opp også, så blir det håp for flere bokstaver ;) hehe...

Gratulerer til alle med positive tester, spesielt til tanken, veldig gledelig å høre! Også krysses fortsatt alle fingre her for alle som fortsatt venter!

Annonse

Hei. Skjønner ikne hva dette betyr jeg egentlig... Jeg har ikm nå på Lørdag. Men i går og i hele natt har jeg hatt skikkelig mens smerter. Pleier egentlig ikke å ha så vondt. Men i natt har jeg nesten ikke sovet pågrunn av det. Men har ikke fått mensen. Noen som har hatt noe lignende? :)

Jeg var nok litt for kjapp. Blødde litt i går ettermiddag, tenkte det kunne være en sen festeblødning eller en tvilling. Men idag gikk det over til å bli en menslignende blødning, veldig lik spontan aborten jeg hadde for seks uker siden. Har vært hos legen for å måle hcg nivåene, men er redd det har gått galt. Da blir det å vente til april/mai når jeg er ferdig med masteroppgaven min før vi prøver igjen. Lykke til alle sammen!!

Det var trist å høre thelma_86!

Noen av dere som har testet positiv. Som har fått noen graviditets "plager" symptomer?

Jeg er veldig plager med vond korsrygg på natten. Selvfølgelig litt kvalme her p der. Men også vondt i magen, livmoren sikkert, som regel på kveldene.

Da var Ikm dagen kommet. Tok en test i dagtidelig som var helt klart positiv. På første prøve runde. Er i sjokk og veldig glad :)

Gratulerer jeanettegs88

Tok en CB digital og fikk gravid 1-2 uker ;) hihi. Kjæresten er overlykklig ;)

Gratulerer :-) thelma_86 hvordan går det hos deg??

Føler meg ganske sikker på at dette ikke går veien. Litt trist selvfølgelig, men jeg har god tid. Vi prøver igjen til våren :)

mandag 12.11

tirsdag 13.11

HH80

Lanabebi86

Thelma_86

onsdag 14.11

mammadrøm

Plommen

torsdag 15.11

Møøø

fredag 16.11

lørdag 17.11

Peppapig

tanken

Linoleum

søndag 18.11

Thie88

Vær86

NurkErVelkommen

Gravid

Tolle86

Thie88

Tanken

Thelma_86

Plommen

Linoleum

Måtte føre meg på her nå:)

Trodde tr var på veg, men så kom den ikke. Tok en test i dag siden det er i dag jeg ventet tr, og hadde lyst å være sikker på at jeg ikke var gravid før jeg skulle på fest.

Men den ble positiv!

Bare svak, men positiv er positiv ;)

Så da reiser jeg på fest med julebrus i dag.

Gratulerer til alle med positiv test, og lykke til med videre prøving alle som fortsatt venter.

Tror jeg kanskje fikk positiv idag....! Det var en DocMorris og kjenner meg litt utrygg på den siden man ikke skal lese av etter 5 min, men tror den rosa streken var der før 5 min... (Var tydelig rosa strek etter 10-15-20 min, hadde jeg sett den før 5 min hadde jeg ikke vært i tvil :P)

Hva skal jeg tro???

Blir CB i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...