Gå til innhold

IKM uke 46.... For de av oss som får besøk av Tante Rød denne uka : )

Anbefalte innlegg

mandag 12.11

tirsdag 13.11

HH80

Lanabebi86

Thelma_86

onsdag 14.11

mammadrøm

torsdag 15.11

Møøø

fredag 16.11

Dossa : )

lørdag 17.11

Peppapig

tanken

søndag 18.11

Thie88

Vær86

NurkErVelkommen

Tror jeg må melde meg inn hos dere. Var med i uke 45, men siden syklus er ustabil etter p-pille slutt (en på 35 dager og en på 24 dager), så tror jeg en ny 24 dagers var offensivt :P + at jeg hverken har fått tr eller positiv test.

Lykke til alle sammen! Håper dette er uka!

Fortsetter under...

Ja, kjempe spennende;) hadde veldig lyst til å teste i dag, men har ingen g tester, og heldigvis har jeg fullt opp i dag;) skal på visning osv. Er helt symptomfri. Har ingen pms symptomer heller, og jeg pleier alltid få litt uren hud, og bli veldig sjokolade Junkie like før TR.

Det lureste er nok å vente så lenge som mulig med å teste, for å unngå å bli unødvendig skuffet. Jeg klarte ikke det..

Tok ny test i morges, positiv! Og sterkere enn i går. Har IKM imorgen eller tirsdag, så får krysse fingrene for at spiren holder seg fast, og at det ikke er kjemisk.

Grattis Thelma : ) Vi tok vel neg test fredag begge to vi : )

jeg har ikke testet igjen jeg men har en DocMorris liggene som jeg verke etter å bruke nå hehe

skal... skal ikke ???

Ja, det er sant. Prøver å vente lengst mulig tenkte jeg. Mellom 15-18 nov. Men hvis jeg skal ha mensen så sent som 18 er det jo 16 dpo. Det synes jeg er ganske lenge egentlig :/

Krysser fingrene for deg Tanken :)

Vi har jo prøvd like lenge så håper at det blir klaff for oss snart.

på tide at det er vår tur :D

Masse lykke til dere andre som er i ventefasen også!! Håper å se flere som kan bytte over til 1.tri :)

Annonse

jeg har ikke testet igjen jeg men har en DocMorris liggene som jeg verke etter å bruke nå hehe

skal... skal ikke ???

Jeg har jo som sagt ikke klart å holde meg :) Men har hatt vondt i lysken i en uke, noe jeg normalt ikke har, så noe måtte det være.

Sikkert lurt å teste med morgenurin ihvertfall. I morgen, eller tirsdag om du klarer vente :) Jeg testet i går kveld etter jobb, da var streken så vidt synlig, mens den var svak, men tydelig i morges.

skal... skal ikke ???

Jeg har jo som sagt ikke klart å holde meg :) Men har hatt vondt i lysken i en uke, noe jeg normalt ikke har, så noe måtte det være.

Sikkert lurt å teste med morgenurin ihvertfall. I morgen, eller tirsdag om du klarer vente :) Jeg testet i går kveld etter jobb, da var streken så vidt synlig, mens den var svak, men tydelig i morges.

Aj, gleder meg til å høre i morgen ;) siden du også har hatt vondt i lysken, som jeg også har hatt, blir det jo ekstra spennende. Hihi :) vet ikke om jeg skal teste selv i morgen. 10 dpo da. Eller vente til onsdag eller lørdag. Hmm.. :S

Grattis Thelma_86 :) Vi er jo omtrent likt vi da ;) I morgen skal jeg egentlig ha the big M men jeg satser på at alle fire testene er til å stole på.. Tror ikke det kommer til å synke inn før jeg har kommet forbi den dagen og kansje to til.. Hehe.. Så hvis ikke det blir for dumt henger jeg nok her litt til ;) Og jeg vil jo gjerne se hvor mange flere som kommer videre :) Hvilken pp er egentlig alle i?? her ble det klaff på 5pp (tror kansje det var fordi vi virkelig ikke prøvde denne mnd siden jeg no har "termin" på min datters 4 årsdag ;) )

Koselig da tolle86 :D jeg er i min 1 pp. Forventer ikke at det skal klaffe første gangen. Men har egentlig ikke gått på mini piller( cerazette ) på over 1 år, der vi har hoppet av svingen. skal ha mens mellom 15-18. :S uregelmessig er noe dritt.

Gøy å ha noen som er på samme sted Tolle86! Dette er vår 3 pp. Klaffet også 2 pp. men mistet da jeg var 6+5. Har ikke rukket å få mensen mellom sa og nå forhåpentligvis ny graviditet :)

Blir spennende denne uken å se hvor mange det klaffer for!

mandag 12.11

tirsdag 13.11

HH80

Lanabebi86

Thelma_86

onsdag 14.11

mammadrøm

Plommen

torsdag 15.11

Møøø

fredag 16.11

Dossa : )

lørdag 17.11

Peppapig

tanken

søndag 18.11

Thie88

Vær86

NurkErVelkommen

Jeg er i min første pp og er kjempe spent! Jeg måtte ta en test i dag tidlig og den var svak positiv (håper jeg!). Jeg har hatt en litt uregelmessig mens, men hvis jeg skal regne med gjennomsnittet(28 dager syklus) så skal jeg ha IKM på onsdag. Men forrige periode var den veldig forsinket så er litt usikker på hva jeg kan forvente. Tror faktisk jeg hadde innbilt svangerskap sist og at det var derfor den var sein :P

Endret av Plommen

Annonse

Tok test i dag (ikke morgenurin) 10 dpo. Blendahvit. Vente ett par dager tenker jeg, før jeg tar en test til..

ved 10 dpo er no ikke håpet ute ennå ;) spennende :)

Tok test i dag (ikke morgenurin) 10 dpo. Blendahvit. Vente ett par dager tenker jeg, før jeg tar en test til..

ved 10 dpo er no ikke håpet ute ennå ;) spennende :)

Det er sant ;) har ikke gitt opp før TR kommer. Har hatt sånn underlivssjekk vondt som jeg pleier få når mens kommer. Men er jo egentlig tidlig for det enda. Og ingen mens har kommet heller. Så jeg venter spent enda. Tenkte kjøpe docmorris g test jeg da.

Gøy å ha noen som er på samme sted Tolle86! Dette er vår 3 pp. Klaffet også 2 pp. men mistet da jeg var 6+5. Har ikke rukket å få mensen mellom sa og nå forhåpentligvis ny graviditet :)

Blir spennende denne uken å se hvor mange det klaffer for!

Ja det blir kjempe spennende :) Krysser fingrene for deg og håper spiren gror seg fast og at testene stemmer ;) No begynner ting å gå opp for meg siden ikke det er tegn til tr ;) Er litt godt kjenner eg bortsett fra at jeg svimler sånn og syntes det er litt ekkelt når eg er alene :-/ Har du barn fra før?

Klarte ikke å dy meg og testet i dag... 11 dpo. Negativ selvfølgelig. Meeen... Det var en gammel test jeg hadde liggende, utløpsdato for 1 år siden... Så det er fortsatt håp. Får kjøpe test i mårra da...

Gratulerer til dere som har positiv test!! :-)

Ja det blir kjempe spennende :) Krysser fingrene for deg og håper spiren gror seg fast og at testene stemmer ;) No begynner ting å gå opp for meg siden ikke det er tegn til tr ;) Er litt godt kjenner eg bortsett fra at jeg svimler sånn og syntes det er litt ekkelt når eg er alene :-/ Har du barn fra før?

Krysser fingrene jeg også ;) testen idag var veldig svak, usikker på om det betyr noe. Tester igjen imorgen, på IKM.

Er rart når det plutselig synker inn ja, og man innser at man faktisk er gravid! Nei, har ikke barn fra før. Enn du?

Er det noe gravidstøv å få her da? Noen begynner vel å nærme seg ikm??

Selv tror jeg etter målinger at ikm kommer en dag før. Håper den ikke kommer i det hele tatt;-)

Fikk en veldig veldig svak tyn strek midt på ettermiddagen. Så venter spent i morgen tidlig med ny test. Ellers er IKM på meg mellom 15-18

Thelma_86 jeg har to fra før :-) en på fem og en på tre ♥ test i morgen tidlig det er nok best ;-) må oppdatere når du vet mer :-) du også thie88 :-) venter i spenning :-) jeg har i ihvertfall ikke fått tr på besøk og måtte jo så klart ta en test til.. og jeg slår meg til ro med at jeg er gravid :-) symptomene haglerinn å jeg kan ikke ffatte å begripe at en kan være så kort på vei men føle seg så gravid.. her går det i vonde bryst, svimmelhet, plutselige kvalme byer og trøtt som fy.. men jeg skal ikke klage for jeg tenker mye på dere som har prøvd mye lenger enn meg :-) så jeg blåser heller litt gravid støv til dere og håper inderlig at det går deres vei, veldig snart ♥

Jeg ha fått to streker!!!!! Den er svak, men likevel tydelig. . Tør ikke tro og håpe enda. Tenker jeg må få tatt en ny i morgen.

Da er vi to :D håper streken blir mer synlig i morgen.

Skal ikke gi for mye håp men hadde to svake jeg også ;-) den jeg tok i går var ikke veeeeldig sterk heller men sterk nok til å ikke være i tvil ;-) spennende.. dere må fortsette å oppdatere ;-) er nesten som å vente på nissen dette :-) hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...