Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Herregud så spennende da, jenter!! :D

 

Skikkelig spent på testing... Den ventetiden er grusom... Hold ut! :)

 

Anonymous poster hash: 97816...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Håpet var så sterkt, og skuffelsen desto større... :( Etter ni forsøk totalt er vi fortsatt like langt. Jeg lurer på hvorfor jeg utsetter meg for dette på sånne dager som det her...

 

Åh, det var tråkigt att höra, Neferet! Hoppas på bättre resultat med nästa försök, där du iaf slipper uttag? Förstår om det känns tungt.. :(

 

 

Hei!

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne, tok en lang pause etter det negative IVF-forsøket. Det var en skikkelig nedtur, men det er klart det fortsatt er håp i og med vi har egg på frys. Nå er jeg i gang med første fryseforsøk, det er niende dag med Progynova i dag, og jeg skal til kontroll på mandag. Forhåpentligvis blir det innsett i løpet av neste uke. Og da begynner den lange ventetida nok en gang. Takk for gode ord!

 

------------------------------------------------------

 

Vi er altså i gang med frys. Ser det er mye aktivitet her inne nå, og håper det gir mange gode nyheter i løpet av høsten! :) Totalt sett er dette forsøk nummer 10, men det er første fryseforsøk. Merker mer til hormonene denne gangen enn ved ferskforsøk faktisk, jeg tror det er fordi mitt eget system ikke er satt på pause sånn som i mai/juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontrollen i dag gikk bra, nå er det bare å krysse fingrene for at noen av eskimoene overlever tining. Planlagt innsett onsdag. :)

 

Spennende! Masse lykke til :D

 

Her er jeg i skikkelig dårlig form, og håper det resulterer i noe positivt. For ser mørkt på videre prøving med hormoner om jeg skal reagere så sjukt hver gang :forvirret:

Vurderer å ta en test i morgen, da er jeg 10 DPO og dersom kroppen min ikke bare tuller, så burde den viste noe nå.

Om ikke så er det ikke lenge igjen til blodprøve og endelig svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kontrollen i dag gikk bra, nå er det bare å krysse fingrene for at noen av eskimoene overlever tining. Planlagt innsett onsdag. :)

Spennende! Masse lykke til :D

 

Her er jeg i skikkelig dårlig form, og håper det resulterer i noe positivt. For ser mørkt på videre prøving med hormoner om jeg skal reagere så sjukt hver gang :forvirret:

Vurderer å ta en test i morgen, da er jeg 10 DPO og dersom kroppen min ikke bare tuller, så burde den viste noe nå.

Om ikke så er det ikke lenge igjen til blodprøve og endelig svar :)

Tusen takk! :)

Håper den dårlige formen er et godt tegn! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Kontrollen i dag gikk bra, nå er det bare å krysse fingrene for at noen av eskimoene overlever tining. Planlagt innsett onsdag. :)

Spennende! Masse lykke til :D

 

Her er jeg i skikkelig dårlig form, og håper det resulterer i noe positivt. For ser mørkt på videre prøving med hormoner om jeg skal reagere så sjukt hver gang :forvirret:

Vurderer å ta en test i morgen, da er jeg 10 DPO og dersom kroppen min ikke bare tuller, så burde den viste noe nå.

Om ikke så er det ikke lenge igjen til blodprøve og endelig svar :)

Tusen takk! :)

Håper den dårlige formen er et godt tegn! :jepp:

 

 

Tok en test i dag, og den var blank :) Men så så jeg at jeg ikke hadde fulgt bruksanvisningen heller.. Stod at man skulle ha den i urin i minst 10 sekunder, og jeg hadde den vel ikke i 1 sekund engang :P

Så tenker jeg kjøper noen plastikk kopper også prøver jeg igjen om ett par dager :)

 

Om ikke blir det nok uten hormoner neste mnd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test i dag, og den var blank :) Men så så jeg at jeg ikke hadde fulgt bruksanvisningen heller.. Stod at man skulle ha den i urin i minst 10 sekunder, og jeg hadde den vel ikke i 1 sekund engang :P

Så tenker jeg kjøper noen plastikk kopper også prøver jeg igjen om ett par dager :)

 

Om ikke blir det nok uten hormoner neste mnd..

Jeg hadde inseminasjoner uten hormoner (bortsett fra eggløsningssprøyta da, den slipper vi ikke unna) og det var mye mindre stress for kroppen.

 

Har du testet på nytt?

 

Jeg venter på at tida skal gå så jeg får vite om noen av eggene har overlevd så det kan bli innsett i dag... Skikkelig nervøs! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tok en test i dag, og den var blank :) Men så så jeg at jeg ikke hadde fulgt bruksanvisningen heller.. Stod at man skulle ha den i urin i minst 10 sekunder, og jeg hadde den vel ikke i 1 sekund engang :P

Så tenker jeg kjøper noen plastikk kopper også prøver jeg igjen om ett par dager :)

 

Om ikke blir det nok uten hormoner neste mnd..

Jeg hadde inseminasjoner uten hormoner (bortsett fra eggløsningssprøyta da, den slipper vi ikke unna) og det var mye mindre stress for kroppen.

 

Har du testet på nytt?

 

Jeg venter på at tida skal gå så jeg får vite om noen av eggene har overlevd så det kan bli innsett i dag... Skikkelig nervøs! :sjenert:

 

 

Jeg testet i dag og den var som jeg kunne se hvit. Men for å være ærlig så ser jeg ikke en dritt på 90 % av de testene som blir lagt ut rundt om på forum av slike billigtester (som alle andre tydeligvis ser at er positive)  :legrine:

 

Så har fortsatt ett håp da :) Men er vel også ganske inneforstått med at det blir noen runder til :)

 

Så spennende! Krysser fingrene for innsett! Skal dere sette inn ett eller to? :)

Endret av ilu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 1 av 5 overlevde... :sukk: Kjente det var skuffende, trodde vi skulle kunne ha flere fryseforsøk etter uttaket sist. Må prøve å holde fast i at hvis dette er det riktige egget, holder det med ett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det är säkert guldägget Neferet! Det finns många lyckohistorier om guldägg och nu kan du bli en av de historierna. Fantastiskt att ni hade detta på frys och att det överlevde: då blir det insätt! Jag Håller tummar och tår för att det klamrar sig fast och utvecklas i nio månader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 1 av 5 overlevde... :sukk: Kjente det var skuffende, trodde vi skulle kunne ha flere fryseforsøk etter uttaket sist. Må prøve å holde fast i at hvis dette er det riktige egget, holder det med ett...

 

Skjønner det var skuffende, men man trenger ikke mer enn ett :blomst:  Krysser fingrene for at dette er gullegget! :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Rokipe og ilu! :) Dette BØR være gullegget, for innsett var en brutal og smertefull affære denne gangen. Ikke forberedt på det i det hele tatt, både inseminasjoner og forrige innsett har vært helt ok. Denne gangen derimot :haar: Men nå er det over, og jeg ruger på et tredelt håp og ønsker meg gode nyheter om et par uker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Rokipe og ilu! :) Dette BØR være gullegget, for innsett var en brutal og smertefull affære denne gangen. Ikke forberedt på det i det hele tatt, både inseminasjoner og forrige innsett har vært helt ok. Denne gangen derimot :haar: Men nå er det over, og jeg ruger på et tredelt håp og ønsker meg gode nyheter om et par uker! :)

Så dumt at det gjorde vondt :(

Satser på gode nyheter om ett par uker ja :)

 

Her har jeg skikkelig vondt i livmorområdet. Hååper at det bare er at den jobber, men sjangsen for at mensen er på vei er vel dessverre stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neferet, vi har också bestämt oss för ivf nu, men har en paus innan. Har ställt oss in på att detta inte är gjort i ett nafs utan kommer ta minst ett par tre försök, men är nu lugna med att det inte är någon stress.

Hoppas du har bra veckor nu, det är hopplöst vad tiden går långsamt när man väntar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som hører til på rikshospitalet, hvor lang tid gikk det fra dere var på forsamtale til dere fikk første forsøk?

Jeg vet at det avhenger av tilgangen på donorsæd, hvor lang ventetiden er. Men hvilken erfaring har dere? :/

Mista litt motet i dag, da jeg på nettsida til riksen så 11 måneder ventetid ved assistert befruktning med donorsæd :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom mensen i dag, så da blir det å ringe inn nytt forsøk uten hormoner i dag :)

 

Bebisyk: hos oss gikk det ca 7 mnd til ringebrevet og da hadde jeg nettopp hatt mensen så 8 mnd til forsøk :)

 

Legen jeg hadde sist mente de kom til å øke i kapasiteten på donorer fremover, så får bare satse på det :) Men ting tar helt klart tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neferet:Krysser fingrene for at dette er gullegget! 👶 😄 var utrolig leit å høre at innsett var vondt denne gangen 😕 rart hvor forskjell det kan være fra gang til gang 😯

 

Ilu: det var leit 😢 hvordan går det med dere nå? ❤

Hvordan er det da med tanke på hormonene? Blir det helt uten eller bare uten etter selve inseminasjonen ? Ang testing, skal jeg prøve å være flink den gangen her og ikke teste før testdagen 😉 har aldri klart å vente, men en gang må jo være den første 😂

 

Rokipe: så koselig å se dere her inne igjen! 😁 har lurt på hvordan det har gått skjønner du 😉 kan tenke meg at det er godt å ha en liten pause... det halvåret vi hadde pause kjente jeg hjalp mye på psyken, for det er ikke til å legge under en stol at vi er noen tøffe jenter vi som er i denne prosessen 💪👍

Endret av Vimsethea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Vimsethea, jeg håper også at dette egget er tøft nok til å gi et positivt resultat. Merker endel i kroppen og skylder på kombinasjonen av Progynova og Crinone. Er småkvalm, har murringer og er trøtt hele tida! Har sovet på ettermiddagen hver dag siden innsett og likevel er jeg en zombie ;)

 

ilu, håper det blir lettere uten hormoner! Jeg hadde inseminasjoner i naturlig syklus, eneste jeg tok var eggløsningssprøyte. Syntes det var veldig greit egentlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilu: det var leit 😢 hvordan går det med dere nå? ❤

Hvordan er det da med tanke på hormonene? Blir det helt uten eller bare uten etter selve inseminasjonen ? Ang testing, skal jeg prøve å være flink den gangen her og ikke teste før testdagen 😉 har aldri klart å vente, men en gang må jo være den første 😂

Det går faktisk veldig greit :)

 

Det blir helt uten, skal inn mandag 12 for å ta ultralyd også skal jeg vel sette eggløsningssprøyta når de sier ifra :)

Kjenner det er fryktelig mye enklere å ikke ha medisiner å tenke på :P

 

Lykke til med å ta det rolig på testinga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg og ventinga Vimsethea? Der blir en spennende uke som kommer nå for dere! :)

Det går egentlig ganske greit, har egentlig ikke så veldig mye forhåpninger den gangen her 😉

Ikke har jeg gått i symptomjakt heller xD eneste er at jeg er litt kvalm, men det er nok hormonene, for var nemlig det forrige måned også 😂

 

Åssen er det med deg nå? Ikke vondt enda?😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ilu: det var leit 😢 hvordan går det med dere nå? ❤

Hvordan er det da med tanke på hormonene? Blir det helt uten eller bare uten etter selve inseminasjonen ? Ang testing, skal jeg prøve å være flink den gangen her og ikke teste før testdagen 😉 har aldri klart å vente, men en gang må jo være den første 😂

Det går faktisk veldig greit :)

 

Det blir helt uten, skal inn mandag 12 for å ta ultralyd også skal jeg vel sette eggløsningssprøyta når de sier ifra :)

Kjenner det er fryktelig mye enklere å ikke ha medisiner å tenke på :P

 

Lykke til med å ta det rolig på testinga :P

Takk 😄 hold oss oppdatert da 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan går det med deg og ventinga Vimsethea? Der blir en spennende uke som kommer nå for dere! :)

Det går egentlig ganske greit, har egentlig ikke så veldig mye forhåpninger den gangen her 😉

Ikke har jeg gått i symptomjakt heller xD eneste er at jeg er litt kvalm, men det er nok hormonene, for var nemlig det forrige måned også 😂

 

Åssen er det med deg nå? Ikke vondt enda?😕

Nei, heldigvis ga smertene seg ganske fort når innsett var over. Var naturlig nok litt øm et par dager. Det som er mest slitsomt er nesten denne zombie-trøttheten, har aldri vært borti lignende! :Gjesp: Er litt spent på hvordan arbeidsdagen skal gå kjenner jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neferet, vi har också bestämt oss för ivf nu, men har en paus innan. Har ställt oss in på att detta inte är gjort i ett nafs utan kommer ta minst ett par tre försök, men är nu lugna med att det inte är någon stress.

Hoppas du har bra veckor nu, det är hopplöst vad tiden går långsamt när man väntar..

Jeg håper IVF gjør susen for dere! Har dere bestemt når dere skal starte med første forsøk?

 

Her går det ganske bra, prøver å ta det litt mer med ro enn vanlig, ikke så vanskelig med den tidligere nevnte trøttheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...