Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende! Hvilke hormoner begynner du på? lykke til ilu

 

Ja veldig!

I dag har jeg startet på pergotime, som jeg skal gå på frem til lørdag.

Lørdag og søndag skal jeg ta menopur sprøyter (som jeg ikke skjønner åssen jeg skal klare å sette på meg selv :overrasket: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vimsethea!

Jeg fikk ikke mensen da jeg gikk på utrogest (samme som lutinus, mener jeg). Men jeg tok jo litt annet og, så vanskelig å si. Men jeg fikk IKKE menssmerter før jeg ble gravid. Lykke til :) Ikke godt å vite hva kroppen driver med, alltid :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Den blendahvite testen viste seg å stemme ganske så bra 😢 jeg fikk ikke igjen mensen før to dager etter at jeg slutta på hormonene... 😕

Så nå er det bare å vente på eggløsning igjen...

 

Bebisyk: tror jeg skal gjøre som deg neste gang og spare meg for skuffelsen flere ganger per syklus ja. Kan heller tårene få komme sammen med mensen eller bare på testdag 😜

 

T&H: nei det er helt sant.. Hvordan er det med tvillingene i magen? 😍 og hvordan er formen? Fått vite kjønn ennå? ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Den blendahvite testen viste seg å stemme ganske så bra jeg fikk ikke igjen mensen før to dager etter at jeg slutta på hormonene...

Så nå er det bare å vente på eggløsning igjen...

 

 

 

Så dumt :(

Hvor mange forsøk har dere hatt?

 

Jeg er nå på dag 4 med menopur, var på riksen i går og der var det 3 folliker, men siden han vil ha de større så skulle jeg fortsette med sprøyter i går og i dag før jeg skal på ny ultralyd i morgen :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd! Bedre lykke neste gang ;)

 

Jeg tror de har det bra! De vokser foreløpig jevnt og trutt, så vi får håpe de fortsetter med det :)

 

Vi får en av hver! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjempekjedelig Vimsethea :( Skjønner at dere er skuffa nå, men håper dere greier å tenke som T&H sier over her, at lykken kanskje er bedre neste gang :) <3 Jeg krysser fingrene for det!

 

Hvordan gikk ny ultralyd, ilu? Når blir det prøving? :)

 

Gratulerer med en av hver T&H :) Godt å høre at alt har gått fint så langt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk ny ultralyd, ilu? Når blir det prøving?

Ny ultralyd gikk veldig bra! Inseminering på lørdag! :D

Han sa jeg måtte forberede meg veldig på flerlinger da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kanskje rett og slett T&H har satt standarden for resten av oss her inne :P hehe. Kanskje det blir tvillinger/flerlinger på oss alle :P Hahahaha. Lykke til på lørdag da, ilu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kanskje rett og slett T&H har satt standarden for resten av oss her inne :P hehe. Kanskje det blir tvillinger/flerlinger på oss alle :P Hahahaha. Lykke til på lørdag da, ilu :)

Haha ja kanskje det!

Tusen takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T&H: Gratulerer med en av hver! Og så bra at det går fint med dere!  :D  Tusen takk, håper det går bedre neste gang :Nikke:  

Bebisyk: Takk <3 Ja, prøver og holde motet oppe. Og har bestemt meg at innen en år skal vi ha fått til!  :D Og ikke minst at det er flere her sammen med oss!

Ilu: Så spennende med inseminasjon til Lørdag <3 <3 Masse lykke til!  :dagens-rose: 
Nå kommer jeg sikkert med et dumt spørsmål.  :klo:  Men jeg trodde det var sånn at man bare hadde en folikkel som vokste pr gang, og at man derfor som regel bare slapp et egg? Vil det da si at hormonene du har stått på har gjort at det er flere egg som har vokst og at det dermed er sannsynlig at de slipper alle sammen?  :tongue:  :tongue:



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

T&H: Gratulerer med en av hver! Og så bra at det går fint med dere! :D Tusen takk, håper det går bedre neste gang :Nikke:

Bebisyk: Takk <3 Ja, prøver og holde motet oppe. Og har bestemt meg at innen en år skal vi ha fått til! :D Og ikke minst at det er flere her sammen med oss!

 

Ilu: Så spennende med inseminasjon til Lørdag <3 <3 Masse lykke til! :dagens-rose:

Nå kommer jeg sikkert med et dumt spørsmål. :klo: Men jeg trodde det var sånn at man bare hadde en folikkel som vokste pr gang, og at man derfor som regel bare slapp et egg? Vil det da si at hormonene du har stått på har gjort at det er flere egg som har vokst og at det dermed er sannsynlig at de slipper alle sammen? :tongue::tongue:

 

 

 

Høres smart ut å sette ett langsiktig mål :)!

 

Tusen takk, det stemmer at jeg har gått på hormoner som gjør at det produseres flere egg (pergotime) og så hormoner som får disse eggene til å øke i str (menopur).

 

Det var to store fine egg og ett til som mest trolig kom til å vokse så det ble med i "kampen" pluss flere mindre som de håper at faller bort nå som jeg ikke tar hormoner lengre:) Skal ta eggløsningssprøyte, så alle slipper :)

 

Han sa egentlig at ting så FOR bra ut og jeg må til han med en gang dersom det viser seg at jeg blir gravid for å sjekke antall :)

 

Han sa de helst ønsket en, to var ok, tre var ikke ønskelig og 4 var krise :P

 

Så kjenner det kan bli spennende dersom det klaffer :P

Endret av ilu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

T&H: Gratulerer med en av hver! Og så bra at det går fint med dere! :D Tusen takk, håper det går bedre neste gang :Nikke:

Bebisyk: Takk <3 Ja, prøver og holde motet oppe. Og har bestemt meg at innen en år skal vi ha fått til! :D Og ikke minst at det er flere her sammen med oss!

 

Ilu: Så spennende med inseminasjon til Lørdag <3 <3 Masse lykke til! :dagens-rose:

Nå kommer jeg sikkert med et dumt spørsmål. :klo: Men jeg trodde det var sånn at man bare hadde en folikkel som vokste pr gang, og at man derfor som regel bare slapp et egg? Vil det da si at hormonene du har stått på har gjort at det er flere egg som har vokst og at det dermed er sannsynlig at de slipper alle sammen? :tongue::tongue:

 

 

 

Høres smart ut å sette ett langsiktig mål :)!

 

Tusen takk, det stemmer at jeg har gått på hormoner som gjør at det produseres flere egg (pergotime) og så hormoner som får disse eggene til å øke i str (menopur).

 

Det var to store fine egg og ett til som mest trolig kom til å vokse så det ble med i "kampen" pluss flere mindre som de håper at faller bort nå som jeg ikke tar hormoner lengre:) Skal ta eggløsningssprøyte, så alle slipper :)

 

Han sa egentlig at ting så FOR bra ut og jeg må til han med en gang dersom det viser seg at jeg blir gravid for å sjekke antall :)

 

Han sa de helst ønsket en, to var ok, tre var ikke ønskelig og 4 var krise :P

 

Så kjenner det kan bli spennende dersom det klaffer :P

Det er kjempestas med to! Jeg er såååå stolt! Det er lov å håpe det, selvom legene sier det ikke er lov til å håpe det. Men svangerskapet er beintøft. Sånn er det. Men det er midlertidig 😉 krysser fingrene for deg! :) to er litt bedre enn en, men en er selvsagt uendelig mye mer enn ingen 💖

 

Anonymous poster hash: 97816...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

T&H: Gratulerer med en av hver! Og så bra at det går fint med dere! :D Tusen takk, håper det går bedre neste gang :Nikke:

Bebisyk: Takk <3 Ja, prøver og holde motet oppe. Og har bestemt meg at innen en år skal vi ha fått til! :D Og ikke minst at det er flere her sammen med oss!

 

Ilu: Så spennende med inseminasjon til Lørdag <3 <3 Masse lykke til! :dagens-rose:

Nå kommer jeg sikkert med et dumt spørsmål. :klo: Men jeg trodde det var sånn at man bare hadde en folikkel som vokste pr gang, og at man derfor som regel bare slapp et egg? Vil det da si at hormonene du har stått på har gjort at det er flere egg som har vokst og at det dermed er sannsynlig at de slipper alle sammen? :tongue: :tongue:

 

 

Høres smart ut å sette ett langsiktig mål :)!

 

Tusen takk, det stemmer at jeg har gått på hormoner som gjør at det produseres flere egg (pergotime) og så hormoner som får disse eggene til å øke i str (menopur).

 

Det var to store fine egg og ett til som mest trolig kom til å vokse så det ble med i "kampen" pluss flere mindre som de håper at faller bort nå som jeg ikke tar hormoner lengre:) Skal ta eggløsningssprøyte, så alle slipper :)

 

Han sa egentlig at ting så FOR bra ut og jeg må til han med en gang dersom det viser seg at jeg blir gravid for å sjekke antall :)

 

Han sa de helst ønsket en, to var ok, tre var ikke ønskelig og 4 var krise :P

 

Så kjenner det kan bli spennende dersom det klaffer :P

Det er kjempestas med to! Jeg er såååå stolt! Det er lov å håpe det, selvom legene sier det ikke er lov til å håpe det. Men svangerskapet er beintøft. Sånn er det. Men det er midlertidig krysser fingrene for deg! :) to er litt bedre enn en, men en er selvsagt uendelig mye mer enn ingen

 

Anonymous poster hash: 97816...43d

 

 

 

Siste der var meg, ja

 

Får ta med begge så du får "blitt med" :)

 

Kan tenke meg at det er stas med to! Selv om jeg helt klart ser fordelene med bare en i forhold til selve svangerskapet.

Kommer til å bli like lykkelig om det kommer en eller to :wub:

Men prøver å tenke at vi nok må ha endel runder til, så nesten irriterende at legen var så positiv, for da er det så mye lettere å få opp håpet på at vi bare trenger å gå igjennom dette en gang på en god stund :P

 

Har forøvrig tatt eggløsningssprøyten i går kveld og merker det godt i dag, så håper det er ett godt tegn selv om det ikke er ins før klokken 12 i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager! Jeg skjønner godt hva du mener. Alle legene vi var borti var veldig "nede på jorda" og fortalte oss at vi måtte huske at mennesket generelt er lite reproduktivt og at vi måtte belage oss på flere forsøk. Bare en lege turte å si at han var optimistisk :Nikke:   Og det er jo selvsagt lurt å tenke sånn, for det er fort gjort å bli skuffet!

 

Blir spennende å høre fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager! Jeg skjønner godt hva du mener. Alle legene vi var borti var veldig "nede på jorda" og fortalte oss at vi måtte huske at mennesket generelt er lite reproduktivt og at vi måtte belage oss på flere forsøk. Bare en lege turte å si at han var optimistisk :Nikke:   Og det er jo selvsagt lurt å tenke sånn, for det er fort gjort å bli skuffet!

 

Blir spennende å høre fremover! :)

 

Skulle faktisk ønske legen min var mer nede på jorda.. Men jeg vet jo at jeg har oddsene med meg, med ung alder, flere egg og tykk slimhinne. Men kommer til å gjorde mye vondere med en negativ test når han er så jævlig positiv :P

 

Jeg skal holde deg/dere oppdatert! Er veldig spent selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig på riksen! Skal ta blodprøve 2 oktober 👍🏻

Spennende! :) Ta vare på deg selv :)

 

 

Anonymous poster hash: 97816...43d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... meg igjen 😁😂

Takk! Hehe.

 

Sitter å vurderer om jeg skal drøye den til mandag 5 med å ta blodprøve også heller ta en hjemmetest den 3.. For hun sa 16 dager etter ovitrelle, og det er jo egentlig den 3 og da er det ikke mulig å ta blosprøve på riksen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syns du det gikk ilu? 😄

Og ta vare på deg selv og masse lykke til 😘

Krysser fingrene!! 😁😁

Legen var litt hardhendt (virka som hu hadde dårlig tid og helst ikke ville jobbe lørdag) men ellers gikk det veldig fint :) Var fort gjort! Det strakk veldig i ene siden hele kvelden men det har gitt seg til i dag :)

 

Så nå skal jeg prøve å leve mest mulig normalt de neste ukene og krysse fingrene for at det klaffer :) Men kjenner jeg ikke har forhåpninger lengre, og det er egentlig veldig godt :)

Takk ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvordan syns du det gikk ilu?

Og ta vare på deg selv og masse lykke til

Krysser fingrene!!

Legen var litt hardhendt (virka som hu hadde dårlig tid og helst ikke ville jobbe lørdag) men ellers gikk det veldig fint :) Var fort gjort! Det strakk veldig i ene siden hele kvelden men det har gitt seg til i dag :)

 

Så nå skal jeg prøve å leve mest mulig normalt de neste ukene og krysse fingrene for at det klaffer :) Men kjenner jeg ikke har forhåpninger lengre, og det er egentlig veldig godt :)

Takk ❤

 

Å, det er så forskjell på hvem som gjør det altså! Egentlig litt rart... :/ Sa du ifra eller? :) Så bra at det gikk fint ellers da <3 

 

Ja, er kanskje greit å ikke være overpositiv så blir ikke fallhøyden så himla lang :/ :) Men samtidig er det vanskelig å ikke ha forhåpninger :P 

 

Jeg er tilbake i venteland sammen med deg, hadde inseminasjon igjen i dag :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hvordan syns du det gikk ilu?

Og ta vare på deg selv og masse lykke til

Krysser fingrene!!

Legen var litt hardhendt (virka som hu hadde dårlig tid og helst ikke ville jobbe lørdag) men ellers gikk det veldig fint :) Var fort gjort! Det strakk veldig i ene siden hele kvelden men det har gitt seg til i dag :)

 

Så nå skal jeg prøve å leve mest mulig normalt de neste ukene og krysse fingrene for at det klaffer :) Men kjenner jeg ikke har forhåpninger lengre, og det er egentlig veldig godt :)

Takk ❤

Å, det er så forskjell på hvem som gjør det altså! Egentlig litt rart... :/ Sa du ifra eller? :) Så bra at det gikk fint ellers da <3

 

Ja, er kanskje greit å ikke være overpositiv så blir ikke fallhøyden så himla lang :/ :) Men samtidig er det vanskelig å ikke ha forhåpninger :P

 

Jeg er tilbake i venteland sammen med deg, hadde inseminasjon igjen i dag :P

Ja jeg synes det er ganske stor forskjell faktisk. Men sa ikke ifra :P

 

Var inne igjen på tirsdag for en sjekk da jeg har blitt overstimulert. Anbefaler ikke for det er vondt! Men alt så heldigvis bra ut!

 

Veldig vanskelig å ikke ha forhåpninger ja, man håper jo så inderlig! Selv om vi ikke har dårlig tid så vil jeg gjerne slippe å gå igjennom dette mer enn nødvendig..

 

Så spennende! Masse lykke til 😄

Har du noen plan i forhold til testing? Eller skal du bare vente på blodprøve?

 

Jeg tenker egentlig å teste nå på søndag, da er det 11 dager siden jeg satte ovitrellen, i hovedsak for å sjekke om den er ute av kroppen. For så å teste lørdagen etter der igjen for da er det 14 dager siden inseminasjonen :P

Endret av ilu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...