Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Da skal vi hente ut egg på onsdag morgen. Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg, engstelig for at det skal gjøre vondt...

Ikke var det så veldig mange folliker å se på ultralyd heller ca 6stk, hvor de lå på 13-17mm i størelse og dette var i går. Veldig bekymret for at jeg skal få beskjed om at forsøket blir avbrutt, eller at ingen av eggene skal bli befruktet. Huff, en ivf-kvinnes bekymringer.

 

Lykke til!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Masse lykke til A+S :)

Her ble jeg oppringt av gynekologen i går, som hadde fått en avbestilling og ledig time til meg onsdag morgen. De skal da ordne med henvisning til riksen, etter at legen jeg kom til på det lokale legekontoret ikke ville være sekretæren min -.-

Jeg vet at de har ekstremt lange ventetider hos gynekologen, så jeg var veldig glad for at jeg får komme allerede på onsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til egguthenting, det gikk veldig bra. Ikke så smertefullt som jeg hadde trudd, men godt var det ikke. Har en del kramper nå i etterkant, så blir liggende på sofaen idag. Av de 6 follikene som var, så var det 4 egg. Disse eggene så veldig bra ut, så labratormannen var optimistisk. Jeg kjenner bare på den at deet er enklere for meg å være negativ enn positiv, siden det ikke har gått før, men får prøve å tenke positivt til at i hvertfall ett egg er klart til innsetning på fredag.

 

Ingen kan si at dette mangler spenning i alle fall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært til egguthenting, det gikk veldig bra. Ikke så smertefullt som jeg hadde trudd, men godt var det ikke. Har en del kramper nå i etterkant, så blir liggende på sofaen idag. Av de 6 follikene som var, så var det 4 egg. Disse eggene så veldig bra ut, så labratormannen var optimistisk. Jeg kjenner bare på den at deet er enklere for meg å være negativ enn positiv, siden det ikke har gått før, men får prøve å tenke positivt til at i hvertfall ett egg er klart til innsetning på fredag.

 

Ingen kan si at dette mangler spenning i alle fall

 

Gratulerer med fire flotte egg da ;)

 

Håper krampene har gitt seg, og at innsett på fredag går supert! Krysser fingrene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg offisielt en ruger! Nå starter den lange ventetiden frem mot testdag :) Har heldigvis mye å gjøre fremmover, så tiden skal gå fort. Når det er testdag så er vi faktisk i London. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei! Hvordan går det med alle prøvere?

Jeg er på rugedag 6, ventetiden er fortsatt lang og bekymringene så mange. Blir jo gal av mindre.

Har også de siste nettene hatt helt sinnsyke smerter nederst i magen, men de gir seg etter en liten stund heldigvis. Vet ikke om det kan ha noe med Lutinusen å gjøre, eller noe helt annet, noen som har erfaringer?

 

Lever fortsatt i håpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på å høre! :) Hos oss begynner det å dra seg til med klargjøring og alskens hormoner. Ser ikke frem til den ventetiden, kjenner jeg... krysser fingrene for dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle som driver med prøving :) Selvom man såklart håper det skal klaffe raskt, så er det en helt spesiell følelse å være i den prøvebobla, og det å være ruger, og kjenne på "er det?Eller er det ikke?", er noe helt spesielt. Håper på mange positive tester fremover! :)

 

Her blir vi tobarnsforeldre når som helst, spennende tid det også! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! I går hadde jeg en slik dag som man blir gal av, finnkjemmer internett for svar på hva smertene jeg har hatt kan være. Men, ble ikke noe særlig klokere, tvert i mot.. Så tilslutt, fant jeg ut at jeg bare skulle ta en test. Teststreken lyste opp sterkere enn kontrollstreken! HURRA! Jeg ble helt over meg selv etter en liten stund, så fant jeg ut at jeg hadde tatt enn eggløsningstest så det var jo ikke sikkert jeg var gravid likevel. Tok en ny test rett før jeg la meg, en digitaltest kjøpt i England, og den viste PREGNANT!

Tok også en i mårrest, den var også positiv!

Nå håper jeg bare spiren klorer seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy! Og så nervepirrende...! Og SPENNENDE! Det var skikkelig gøy å lese sånn rett før en kjedelig skoledag. Lykke til videre, håper det bare blir velstand ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!! :D Så utrolig spennende.. Jeg sier også masse lykke til videre, og skal krysse fingre og tær for dere, og at spiren fortsetter å klore seg godt fast :) <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har det vært stille her i det siste. Hvordan går det med alle sammen? 😊 og spesielt med dere to, A+S? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer jeg også på :)

 

Her nærmer vi oss avreise. H begynner med Puregon i morgen og så drar vi til Alicante på tirsdag neste uke. Er vi heldig får vi hente ut egg den 17. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Fra meg har det vært stille lenge, måtte ha litt pause fra forumverdenen. Det har dessverre ikke blitt positiv test på oss ennå, og etter et avbrutt inseminasjonsforsøk og sju inseminasjoner siden november 2013 blir det nå IVF på oss. Det er ikke noe jeg egentlig hadde ønsket å gjøre, men samtidig endres hva man er villig til å prøve underveis når de andre forsøkene har vært negative... Jeg håper det er dette som skal til, for akkurat nå virker dette prosjektet fånyttes... Da er det godt å lese her inne om positive tester på IVF-forsøk, håper virkelig å komme etter med tid og stunder!

 

Lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende T&H :) Håper dere får en fin reise og alt alt går som det skal! :) Skal krysse fingrene for dere den 17. :)

Synd å høre Neferet, at det har vært så mange negative tester på dere det siste halvannet året. Vi har selv hatt fire resultatløse inseminasjoner siden september i fjor, og skal over på IVF. Venter bare på svar på den aller siste hormonprøven før vi kan komme oss på ventelista. Håper det er det som skal til for oss begge <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bare bra! :) Litt angst for spontanabort, men er nå kommet til 6+2, så sjangsene blir jo mindre for hver dag.

Grugleder oss til ultralyd på fredag, er så redd for at noe kan være galt.

 

Heier på dere alle som prøver å få til den største lykken i livet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ BRA, A+S!!! :D 
Kan tenke meg dere har hatt en fantastisk påske da :) Har dere fortalt det til venner og familie og slikt?

Er så glad på deres vegne. Masse lykke til på fredagens ultralyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi hadde en fin start på påska i alle fall, helt til hunden vår ble dødssyk og vi var i London. Så har vært hektisk.

Vi har prøvd såpass lenge, og ingen i familien vet at vi har holdt på, bare ett par venner som har vist om det. Så vi bestemte oss for å fortelle det til nærmeste familie, for å faktisk oppleve gleden, selvom det fortsatt kan gå galt. Alle ble veldig overasket og veldig glade Vi får bare glede oss med den tiden her, og krysse fingrene for at det skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til A+S! Så spennende tid dere er inne i! Håper på å lese om mange positive historier her fremover! :)

 

Vi har blitt mammaer til gutt nr 2 nå nylig, så nå har vi fått to fantastiske gutter på under to år. Føler oss som verdens heldigste!! :) 

 

Ønsker oss egentlig også en nr 3, men pga to dramatiske fødsler er vi i tenkeboksen ang det. Får la tanken hvile ett års tid, så får vi se hva tiden bringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så veldig mye med gutt nummer to :) <3

Hvordan har det gått med dere som har vært på ultralyd, og dere som har vært til uttak og innsett i utlandet den siste tiden? :) Jeg er så spent på deres vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt var så veldig bra ut når vi var på ultralyd! Fikk se og høre ett lite hjerte dunke, det var jo helt fantastisk. Fikk også beskjed fra gyno at jeg bare skulle ta det helt med ro, det var ingen avvik(ikke små engang), så sjangsen for at dette skulle gå galt var veldig liten (1-2% frem til uke 12).

 

Jeg er nå i uke 8. Er heldig så langt og har ingen kvalme. Bare utrolig sensitiv på lukt og trøtt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...