Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg allerede er klar for å tenke på nytt forsøk, og vår lille er 6 mnd øyeblikkelig. Men spørs om vi drøyer litt for å få litt aldersforskjell på dem, og for å nyte de to fantastiske jentene vi har vært så heldige å få en stund før gravidkvalme og hvalrosskropp kommer igjen.

 

Men jeg håper så inderlig for alle dere at dere for oppleve den fantastiske følelsen det er å være gravid, føde og den sinnsyke forelskelse i en baby. Det er rett og slett det råeste jeg har opplevd.

 

Er medmor til ei og har født ei selv og er like glad i dem begge, men følelsen av å bære frem er verdt å oppleve om man får det til.

 

Anonymous poster hash: 40ab6...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Her ble det positiv test idag, så nå venter vi barn nr 2:) Er min frue som er gravid denne gangen. Spennende tider fremover :)

Gratulerer så utrolig mye😊

Ha en god sommer og nyt tiden som nygravid😊❤️

Tusen takk! Vi hadde så utrolig flaks at det satt på første forsøk, nesten ikke lov å være så heldig!

 

God sommer til dere også, håper dere får klaff veldig snart!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg allerede er klar for å tenke på nytt forsøk, og vår lille er 6 mnd øyeblikkelig. Men spørs om vi drøyer litt for å få litt aldersforskjell på dem, og for å nyte de to fantastiske jentene vi har vært så heldige å få en stund før gravidkvalme og hvalrosskropp kommer igjen.

 

Men jeg håper så inderlig for alle dere at dere for oppleve den fantastiske følelsen det er å være gravid, føde og den sinnsyke forelskelse i en baby. Det er rett og slett det råeste jeg har opplevd.

 

Er medmor til ei og har født ei selv og er like glad i dem begge, men følelsen av å bære frem er verdt å oppleve om man får det til.

 

Anonymous poster hash: 40ab6...3b0

Enig med deg :) Jeg hadde ingen anelse om hvor fantastisk det å være gravid er! Nå er sønnen min 1 år, men jeg har siden han var ca 3 mnd verket etter å være gravid igjen! Nå er min frue gravid, men jeg håper virkelig at jeg er så heldig at jeg skal få bære frem ett barn til. Håper alle her inne som ønsker det, får det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊

Jeg er så usikker, jeg fikk blødning to dager før ikm - den var mindre enn vanlig mens, men hadde menssmerter som vanlig... Nå, ca ei uke etter har jeg smerter, murrung nederst i magen, tregere mage, små kvalm... Er dette bare min ønsketenkning som spiller meg et puss? Føler meg så dum som lurer på dette, er jo ganske sikkert bare eggløsnigs symtomer....

Er det flere som er flink til å finne fantomsymtomer?

Fortsatt god sommer😊❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet da? Skjønner godt at du leter etter symptomer, ventetida mi ble bare brukt til å lete etter symptom. Nå er jeg snart 3 måneder på vei ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har fått svar at søknaden er mottatt, av en eller annen rar grunn ble svaret sendt hjem til mine besteforeldre (bodde der en kort periode på vgs) og de var dermed dødsstressa når jeg kom innom og henta brevet.

Heldigvis er de gamle og jeg har hatt ett lite inngrep tidligere i sommer (dog på ett annet sykehus). Så jeg sa bare at det var prøvesvar som var heelt fine :) Dette sa jeg forøvrig til resten av familien som de hadde spredd sin bekymring til også :P

 

Har ringt og fått de til å endre adresse for fremtiden heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei :)

Jeg og min kjæreste prøver og få barn. Har privat donor, ha hadd 4 forsøk nå, men ikke klaff :/ noen som er i samme situasjon og har tips og råd ? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Jeg og min kjæreste prøver og få barn. Har privat donor, ha hadd 4 forsøk nå, men ikke klaff :/ noen som er i samme situasjon og har tips og råd ?

Mitt tips er å bli gravide på klinikk,  sånn at den som ikke er gravid kan bli medmor før fødsel. Rettigheter er VELDIG viktig. Ved bruk av privat donor, kan donoren velge å etterhvert ville ha samvær med barnet. En usikkerhet jeg ikke ville ha levd med ihvertfall. 

 

Anonymous poster hash: e6ad8...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ordnet så det er ikke noe problem :) men råd til hvordan man kan jøre dette? Hvordan sprøyter osv?

Ingen måte å ordne det på som er lovlig :) Ingen kontrakter osv som gjør det lovlig. Også mye sikrere med alt annet på klinikk, og er nok mye større sjanse for klaff, siden de inseminerer lenger inn. 

 

Så noen råd har jeg ikke. Men lykke til! 

 

Anonymous poster hash: e6ad8...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Hei :) En stund siden det har vært noe aktivitet her inne nå.

Er det noen som driver og prøver for tida? Hvor prøver dere, og kan dere fortelle litt om dere selv? :)
Vi er et gift par fra nord, som snart skal i gang med vår andre prøveperiode på Stork i København. 
Var en veldig fin opplevelse første gang, men utfallet ble dessverre ikke slik vi håpet, og nå satser vi alt på at vi greier å bli gravide på andre forsøk :)
Hvordan er det med resten av dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke i gang enda, jeg skal inn å ta hsg røntgen neste mnd også avhenger det jo litt av både resultat og ventetid hvordan det blir etter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke i gang enda, jeg skal inn å ta hsg røntgen neste mnd også avhenger det jo litt av både resultat og ventetid hvordan det blir etter det :)

Så spennende da, Ilu. Hvor har dere tenkt dere da?

Lykke til på røntgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi er ikke i gang enda, jeg skal inn å ta hsg røntgen neste mnd også avhenger det jo litt av både resultat og ventetid hvordan det blir etter det :)

 

Så spennende da, Ilu. Hvor har dere tenkt dere da?

Lykke til på røntgen! :)

Vi skal på Rikshospitalet :)!

Tusen takk, er jo endel som synes det gjør vondt så er veldig spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er et par på Østlandet som har forsøk på Riksen. Et avbrutt forsøk i november i fjor, negative forsøk i januar, mars og mai. Hadde fjerde inseminasjon 02.10, og testet negativt i dag. Blodprøve i morgen, men det ser ikke så lovende ut.. :tristbla:

 

Lykke til til dere som skal i gang med forsøk nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er et par på Østlandet som har forsøk på Riksen. Et avbrutt forsøk i november i fjor, negative forsøk i januar, mars og mai. Hadde fjerde inseminasjon 02.10, og testet negativt i dag. Blodprøve i morgen, men det ser ikke så lovende ut.. :tristbla:

 

Lykke til til dere som skal i gang med forsøk nå! :)

Så kjedelig med negativ test igjen da, Neferet :(

 

Kommer dere til å prøve flere ganger før jul da, eller venter dere? Krysser fingrene for falsk negativ test jeg, enda en stund til. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så kjedelig med negativ test igjen da, Neferet :(

 

Kommer dere til å prøve flere ganger før jul da, eller venter dere? Krysser fingrene for falsk negativ test jeg, enda en stund til. Lykke til :)

 

Jeg har akkurat snakket med Riksen, og det var faktisk ledig denne syklusen! Så da blir det rett på nytt forsøk (jeg har forsøk i naturlig syklus, så da kan jeg gå rett på. Har aldri fått det før fordi det har vært fullt, men denne gangen var det plass) i uke 44. Da er det å begynne å håpe på nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen =) jeg er helt ny her og dette er mitt første innlegg. håper det er i orden jeg hive meg på =) jeg og partneren min har for 3 gang på storkliniken i går, håper så inderlig vi blir gravide denne gangen <3  syns det er veldig spendende og lese om historiene deres ! lykke til, til dere alle :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Da har vi endelig etter 3 negative ivf og et avbrutt frys, endelig fått lykkebeskjeden og vi fikk se to små bankende hjerter på tidlig ul. Er 8 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...