Gå til innhold

Lesbiske prøvere?


BareC

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. '

 

Nå er vi i gang med ny syklus med nytt forsøk, skal inn på første UL på Mandag...Krysser fingrene for at det ser bra ut og vi ikke trenger flere ul før inseminasjonen, sist gang var vi inne tre ganger før forsøk;-(

 

Lykke til alle sammen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig! :( Men jeg er helt sikker på at det blir din tur!!

 

Æsj, så kjipt, Neferet. Det er så kjipt. Det skjer først når det skal, og vi vet ikke når det er... Men du må bare vente, så akkurat deres baby kommer til dere! Finn på noe hyggelig i mellomtiden! Lov å skjemme seg selv bort :-)

 

Tusen takk Yavanna og LilleKlok! :klemmer: Jeg ska ha hysteroskopi 11 juni, så kom inn på denne syklusen. Det er jo bra, men jeg gruer meg veldig.... Husker HSG-røntgen med skrekk.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man snike seg inn hit da kanskje? Har da iallefall sendt melding til legen og sagt ifra at vi får starte på prosessen, er vel på tide når det er 6-12 mnd ventetid på riksen.

Men før den tid skal man bygge hus (starter forhåpentligvis om noen mnd, tomt er kjøpt og tegningene er ferdig hos arkitekt denne mnd!) og gifte oss :)

 

I mellomtiden får jeg bare krysse fingrene for resten her inne :)!

Endret av ilu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. '

 

Nå er vi i gang med ny syklus med nytt forsøk, skal inn på første UL på Mandag...Krysser fingrene for at det ser bra ut og vi ikke trenger flere ul før inseminasjonen, sist gang var vi inne tre ganger før forsøk;-(

 

Lykke til alle sammen:))

Hvordan gikk det? Ble det forsøk på dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei alle sammen. '

 

Nå er vi i gang med ny syklus med nytt forsøk, skal inn på første UL på Mandag...Krysser fingrene for at det ser bra ut og vi ikke trenger flere ul før inseminasjonen, sist gang var vi inne tre ganger før forsøk;-(

 

Lykke til alle sammen:))

Hvordan gikk det? Ble det forsøk på dere?

 

Det ble forsøk på oss, jeg har igjen to dager igjen til forventet mens, dette er spennende og nesrvepirrende:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble forsøk på oss, jeg har igjen to dager igjen til forventet mens, dette er spennende og nesrvepirrende:-)

Kjempespennende! Krysser fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi vært på ordinær ul. Alt stod bra til med den lille i magen :) Ser ut til at det blir en liten gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer konekoneogbarn! :nigo: Det må være utrolig moro å få kikke på den lille sånn!! :)

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Her har prøvingen (og motivasjonen) fått seg et skudd for baugen. Forrige ukes hysteroskopi viste at det er uregelmessigheter i livmoren, men ikke direkte en polypp. Utveksten skygger for den ene eggstokken. Legen sa det ikke nødvendigvis har noe å si, men det kan gjøre at det er vanskeligere for egg å feste seg. Fordi den ikke var enkel å fjerne må jeg inn på dagkirurgisk for å fjerne den i narkose. Så jeg er henvist, men det kan jo være evigheter med venting før vi kommer dit. Det eneste som er sikkert er at det ikke blir før etter 25 august når dagkirurgien åpner igjen, men etter det jeg leser på nett om ventetid er det godt mulig at resten av 2014 forsvinner uten nytt forsøk... Kjenner at jeg er motløs og lei... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haff, Neferet.... som om man ikke venter lenge nok til vanlig, så blir det ekstra mye venting og styr for dere..men tross alt godt det blir gjort noe, slik at du trolig får større sjans til å bli gravid :)

 

Konekoneogbarn: gratulerer med gutten :D Er deilig når man har kommet såpass langt. Jeg syns andre tri og deler av tredje føk avgårde! Nå, derimot, er jeg 38 uker med tvillingene, og det skjer ingenting hehe.....så må bare gå og vagge :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var trist å hører neferet - helt enig med Kjærepære; det er mye venting i denne prossesen vi er, dere tøffe som fortsetter, klart det blir leie og triste dager, men tenk når dere er gravide, har fått et lite mirakel...

 

Vi er nå i gang med vår sjette runde på riksen, vi har hatt to avbrutte og dette blir vårt fjerde forsøk, hvis det ikke blir avbrutt! Vi skal inn på ul seinere denne uka, det blir spennende! Gleder/gruer meg, håper, krysser alt jeg, vi, har nå for at det sitter på dette forsøket!

 

Gratulerer konekoneogbarn, så spennende!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos legen for å planlegge litt fremover.

Neste uke blir det gyn undersøkelse for å sjekke at alt står bra til der og på dag tre under neste mens skal jeg ta alle disse blodprøvene (tror hun tar litt flere en det som er nødvendig for at jeg skal være sikker på at jeg har ett best mulig utgangspunkt). Min kjære syntes dog det var teit at hun måtte ta blodprøver også, men det er vel bare fordi de bruker likt skjema til alle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen😊

 

Det ble inseminasjon på fredag, jippi😊👍 Nå begynner ventinga, jeg kjenner jeg blir litt gal av dette😜

Et lite spørsmål til dere som er gravide og ble det etter noen forsøk; hva gjorde dere for å holde motet oppe? Det er mye venting, nedturer og repetisjoner. Vi kjenner at det å dra inn igjen nå var veldig godt og spennende, men samtidig er vi slitene etter å ha vært gjennom det jeg kaller mange runder; seks😉 Og vi har ikke gått over til ivf ennå - det er nok neste steg nå, men legene på riksen fortalte at det er opp til oss når vi vil gi oss med inseminasjoner og gå over til ivf...

Jeg synes dere er tøffe damer, dette er ingen prosess for pyser! Stå på!

 

Stor klem fra oss

Endret av Vito-snart3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med inseminasjon da!! Jeg venter på å få tilbakeført to stk eskimoer, kan vel kanskje hende at det blir på fredag det også alt etter som :)

 

Vi har hatt tre ivf, fire om du regner med det forsøket min kjære ble gravid på, men jeg har hatt tre og skal ha mitt første fryseforsøk nå snart da :)

 

Jeg tror, for min del gjelder det å se framover, greit å deppe noen dager, men så begynne å se fremover.... Jeg har i tillegg vært så dum at jeg har begynt på med snusen etter hvert mislykka forsøk, noe som er like kjipt hver gang vi skal igang igjen som nå :P men det er jo for det beste... Ellers holder jeg meg unna forumer og sånt en liten stund, lever litt normalt som ikke "prøver" og koser oss meg ei øl å en fest her og der :)

 

Ønsker dere lykke til på fredag da, det blir spennende fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk mam&mam:-D

Så spennende med nytt forsøk snart, Lykke til!:-D

Og takk for svar, noen gode råd der! Jeg har vært veldig redd for mye, det å drikke mellom forsøkene eller det å spise usunt osv. Kjenner jeg blir mer og mer avslappet, men det sitter fortsatt i... Har nok lest litt vel mye om hva man burde og ikke burde når man er i denne prøve prosessen😊

Ha ei fin uke og igjen lykke til, krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Nå har vi begynt andre uka med ventin før forventet mens... Jeg har blitt syk, er veldig Kvam, vondt i kroppen og løs i magen (beklager at jeg ikke skjuler noe). Nå er jeg helt sikker på at jeg ikke er gravid, det å bli syk nå må jo ødelegge alt?! Er det noen som har vært syk på samme tidspunkt og blitt gravid?

Hilsen frustrert;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å STAKKARS deg!! Jeg ble også dårlig, midt i hele greia, det var vel siste uka før ikm ja... Jeg har migrene da, å fikk en skikkelig anfall og måtte ta medisiner jeg ikke burde tatt, forferdelig følelse..

 

Jeg tror ikke du skal tenke så mye på akkurat det, noen skrev til meg at det tilogmed kunne være bra, siden kroppen fokuserte på å gjøre deg frisk istedet for å jobbe for å støte bort embryoet, men jeg vet ikke. Har ikke hørt at det skal være farlig å føre til at du ikke blir gravid da :)

 

Masse lykke til :)

 

Jeg ble ikke gravid da, som du sikkert skjønte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har min kjære vært å tatt de obl. blodprøvene og vi regner med å få sendt inn søknad i starten av aug!

Men så er der store spm, skal vi satse på at vi er ett av de heldige parene hvir det klaffer fort med, og vente til alt er på plass, eller skal vi starte å prøve så fort vi har mulighet og risikere å være gravide før bryllup er overstått og hus er flyttet inn i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende for dere:))

Jeg og min kjære har vært i denne prosessen en stund, sjette forsøket over nå; to avbrutte og fire inseminasjoner. Jeg sier sett igang, er dere heldige og det klaffer første gang så er jo det fantastisk! Det er så forskjellig, så begynn så tidlig dere hat mulighet.

Lykke til med å avgjørelsen, nytt hus og bryllup:))

PS: det er en veldig spennende prosess, fin, trist, lykkelig, slitsom :-) Det er styrkene for dere som par også for et mirakel som kommer i enden hvis alt går som det ønskes:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende ilu, jeg sier som Vito-snart3 at det bare er å sette i gang! Her har det også vist seg å ta tid, og i etterpåklokskapens tegn skulle jeg ønske at vi hadde startet opp før. Samtidig er det jo ikke noe man begynner med før man er klar heller... :ler: Så kjør på, og lykke til! :hoppe:

 

Vito-snart3, jeg krysser fingrene for at sykdom ikke har forstyrret egget, og at spiren sitter som den skal! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende for dere:))

Jeg og min kjære har vært i denne prosessen en stund, sjette forsøket over nå; to avbrutte og fire inseminasjoner. Jeg sier sett igang, er dere heldige og det klaffer første gang så er jo det fantastisk! Det er så forskjellig, så begynn så tidlig dere hat mulighet.

Lykke til med å avgjørelsen, nytt hus og bryllup:))

PS: det er en veldig spennende prosess, fin, trist, lykkelig, slitsom :-) Det er styrkene for dere som par også for et mirakel som kommer i enden hvis alt går som det ønskes:-D

 

Så spennende ilu, jeg sier som Vito-snart3 at det bare er å sette i gang! Her har det også vist seg å ta tid, og i etterpåklokskapens tegn skulle jeg ønske at vi hadde startet opp før. Samtidig er det jo ikke noe man begynner med før man er klar heller... :ler: Så kjør på, og lykke til! :hoppe:

 

Vito-snart3, jeg krysser fingrene for at sykdom ikke har forstyrret egget, og at spiren sitter som den skal! :jepp:

Takk for svar! Det høres absolutt mest smart ut. I verste fall må jeg bare kjøpe ny brudekjole :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det positiv test idag, så nå venter vi barn nr 2:) Er min frue som er gravid denne gangen. Spennende tider fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Nå har mensen kommet med tårer og snørr.. Det er så kjipt, trist og slitsomt.. Vi er leie nå, så det blir nok ei lita pause til utpå høsten uhvertfall😌😊

God sommer og lykke til alle sammen😄👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det positiv test idag, så nå venter vi barn nr 2:) Er min frue som er gravid denne gangen. Spennende tider fremover :)

Gratulerer så utrolig mye😊

Ha en god sommer og nyt tiden som nygravid😊❤️

Endret av Vito-snart3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...