Cat.68 Skrevet 26. november 2012 #26 Skrevet 26. november 2012 Jeg har netopp kjøpt meg en "Canada Goose trillium Parka", da jeg er lei av å altid fryse. Har aldri hatt en jakke jeg ikke fryset i. Elsker å være ute, men blir syk av å være kald takket være mine revmatiske sykdommer, og muskelplager. Denne skal det visst ikke være mulig å fryse i. Så håper jeg har en jakke for fremtiden her. http://www.hemsedal-sport.no/;jsessionid=FD4F9D96D37E181132B017C6CAD3CB1A?0&productId=13885&categoryId=2709&p1=555&p2=2709&p3=0
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #27 Skrevet 26. november 2012 Jeg har netopp kjøpt meg en "Canada Goose trillium Parka", da jeg er lei av å altid fryse. Har aldri hatt en jakke jeg ikke fryset i. Elsker å være ute, men blir syk av å være kald takket være mine revmatiske sykdommer, og muskelplager. Denne skal det visst ikke være mulig å fryse i. Så håper jeg har en jakke for fremtiden her. http://www.hemsedal-sport.no/;jsessionid=FD4F9D96D37E181132B017C6CAD3CB1A?0&productId=13885&categoryId=2709&p1=555&p2=2709&p3=0 Da støtter du dyremishandling også. Siden pelsen på jakken er ekte.. Anonym poster: 55c1f0825524b5a683db057b782235ba
Cat.68 Skrevet 26. november 2012 #28 Skrevet 26. november 2012 Jeg har netopp kjøpt meg en "Canada Goose trillium Parka", da jeg er lei av å altid fryse. Har aldri hatt en jakke jeg ikke fryset i. Elsker å være ute, men blir syk av å være kald takket være mine revmatiske sykdommer, og muskelplager. Denne skal det visst ikke være mulig å fryse i. Så håper jeg har en jakke for fremtiden her. http://www.hemsedal-...55&p2=2709&p3=0 Da støtter du dyremishandling også. Siden pelsen på jakken er ekte.. Anonym poster: 55c1f0825524b5a683db057b782235ba Det er mulig, men denne jaktformen er fullt lovlig i Canada og samme hvordan de fanger coyoten så må det gjøres. Det er et stooort problem med overpopulasjon av coyote i Canada, og viltbestanden av gnagere og småvilt er truet av coyoten. Ulvebestanden er også truet da det nesten ikke finnes rene ulveflokker der lenger. Jeg skulle ønske dem hadde en bedre måte å fange coyoten på, men i realitetens navn skjønner man at bestanden er for høy til at den lar seg jaktes på med enkelt jegere og rifle. Man må ha vekk Coyote i Canada på samme måte som man må skyte vekk elg og hval her for at ikke bestandene skal ta over. Jeg synes i sin ytterste konsekvens at det er bedre de tar vare på pelsen en å bare la dyret råtne.? Synes det er betydelig verre med dem som kjøper fake Canada goose hvor man får pels fra mårhund eller chæferhund rundt hetten og da gjennom kynisk oppdrett i China. Og hvor man ripper dunene av hønene i en slik fart at man får med seg beinrester i tilegg. Jeg lever fint med at noen mener jeg er usympatisk pga det.
Nettie+jentungen Skrevet 26. november 2012 #29 Skrevet 26. november 2012 Bergans jakke og Kari Traa parkas ( en av de nøytrale, normale versjonene). Viktig med varmt yttertøy, spesielt fordi jeg jobber i bhg.
what a drittkjerring Skrevet 26. november 2012 #30 Skrevet 26. november 2012 Har Fjallreven Kyla parkasen. Den ligner ganske mye på Nuuk'en, bare at denne er litt videre i fasongen og har større lommer tror jeg. Elsker den! Og så anvendelig da! Føler jeg kan gå på teateret i denne:D
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #31 Skrevet 26. november 2012 Jeg har netopp kjøpt meg en "Canada Goose trillium Parka", da jeg er lei av å altid fryse. Har aldri hatt en jakke jeg ikke fryset i. Elsker å være ute, men blir syk av å være kald takket være mine revmatiske sykdommer, og muskelplager. Denne skal det visst ikke være mulig å fryse i. Så håper jeg har en jakke for fremtiden her. http://www.hemsedal-sport.no/;jsessionid=FD4F9D96D37E181132B017C6CAD3CB1A?0&productId=13885&categoryId=2709&p1=555&p2=2709&p3=0 Den jakken er fantastisk. Kjøpte den i fjor vinter og jeg elsker den. Hadde 66 grader north-jakken fra før men den ble for stor etter siste svangerskap, så mannen arvet den. 66 grader north-jakken var nesten for varm, goose-jakka er mer normaltemperert og kjempegod. Fryktelig behagelig å ha på seg. Anonym poster: dcfa3c04d5e7f910242811806c288810
Cat.68 Skrevet 26. november 2012 #32 Skrevet 26. november 2012 Jeg har netopp kjøpt meg en "Canada Goose trillium Parka", da jeg er lei av å altid fryse. Har aldri hatt en jakke jeg ikke fryset i. Elsker å være ute, men blir syk av å være kald takket være mine revmatiske sykdommer, og muskelplager. Denne skal det visst ikke være mulig å fryse i. Så håper jeg har en jakke for fremtiden her. http://www.hemsedal-...55&p2=2709&p3=0 Den jakken er fantastisk. Kjøpte den i fjor vinter og jeg elsker den. Hadde 66 grader north-jakken fra før men den ble for stor etter siste svangerskap, så mannen arvet den. 66 grader north-jakken var nesten for varm, goose-jakka er mer normaltemperert og kjempegod. Fryktelig behagelig å ha på seg. Anonym poster: dcfa3c04d5e7f910242811806c288810 Ja Trillium jacka skal jo ha en komfort tempratur på 25 grader minus, og tåle 30 grader minus. Ved 25-30 grader har jeg ikke tenkt å være ute, så den holder for meg. Men finnes Canada Goose som tåler opp til 50 grader minus trur jeg det var. Men jeg ønsket meg en litt mere dame modell som gikk godt over rumpa .
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 26. november 2012 #33 Skrevet 26. november 2012 Må ha meg ny vinterjakke, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe.. Har lyst på noe ala Parajumpers, men vil ikke ha den siden den har "alle" Vil ikke ha sånn sporty ala Bergans dunjakke.. Tips?? Kom gjerne med linker http://www.haust.no/index.php?pageID=28&collectionID=10 Jeg har den blå. Det er feminin og pen, men samtidig sporty. Få har den. Den har oilskin noe som for meg er genialt! Bre å tørke av leire og annet gris barn fører med seg.
stearin Skrevet 26. november 2012 #34 Skrevet 26. november 2012 Har en fra bYoung tror jeg. Dunkåpe som kostet 1000 kr i fjor. Den er veldig varm, fin og sånt. Men litt upraktisk for meg siden jeg går til og fra jobb og barnehage, burde hatt en kort jakke. Den er også ganske tung synes jeg, så er kanskje ikke rart jeg blir så varm i den hehe
Cat.68 Skrevet 27. november 2012 #35 Skrevet 27. november 2012 Må ha meg ny vinterjakke, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe.. Har lyst på noe ala Parajumpers, men vil ikke ha den siden den har "alle" Vil ikke ha sånn sporty ala Bergans dunjakke.. Tips?? Kom gjerne med linker http://www.haust.no/...collectionID=10 Jeg har den blå. Det er feminin og pen, men samtidig sporty. Få har den. Den har oilskin noe som for meg er genialt! Bre å tørke av leire og annet gris barn fører med seg. Er det den lange dun jakken du mener. Den var fin. Dt var forøvrig de andre jakkene også.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #36 Skrevet 27. november 2012 Jeg har netopp kjøpt meg en "Canada Goose trillium Parka", da jeg er lei av å altid fryse. Har aldri hatt en jakke jeg ikke fryset i. Elsker å være ute, men blir syk av å være kald takket være mine revmatiske sykdommer, og muskelplager. Denne skal det visst ikke være mulig å fryse i. Så håper jeg har en jakke for fremtiden her. http://www.hemsedal-...55&p2=2709&p3=0 Da støtter du dyremishandling også. Siden pelsen på jakken er ekte.. Anonym poster: 55c1f0825524b5a683db057b782235ba Det er mulig, men denne jaktformen er fullt lovlig i Canada og samme hvordan de fanger coyoten så må det gjøres. Det er et stooort problem med overpopulasjon av coyote i Canada, og viltbestanden av gnagere og småvilt er truet av coyoten. Ulvebestanden er også truet da det nesten ikke finnes rene ulveflokker der lenger. Jeg skulle ønske dem hadde en bedre måte å fange coyoten på, men i realitetens navn skjønner man at bestanden er for høy til at den lar seg jaktes på med enkelt jegere og rifle. Man må ha vekk Coyote i Canada på samme måte som man må skyte vekk elg og hval her for at ikke bestandene skal ta over. Jeg synes i sin ytterste konsekvens at det er bedre de tar vare på pelsen en å bare la dyret råtne.? Synes det er betydelig verre med dem som kjøper fake Canada goose hvor man får pels fra mårhund eller chæferhund rundt hetten og da gjennom kynisk oppdrett i China. Og hvor man ripper dunene av hønene i en slik fart at man får med seg beinrester i tilegg. Jeg lever fint med at noen mener jeg er usympatisk pga det. hehe...bare litt digg å forsvare seg først;-))) Nei da! Helt enig med deg. Pels er flott:-) Anonym poster: b1790905b9ac53d06cf81b0f65a8366d
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 27. november 2012 #37 Skrevet 27. november 2012 Må ha meg ny vinterjakke, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe.. Har lyst på noe ala Parajumpers, men vil ikke ha den siden den har "alle" Vil ikke ha sånn sporty ala Bergans dunjakke.. Tips?? Kom gjerne med linker http://www.haust.no/...collectionID=10 Jeg har den blå. Det er feminin og pen, men samtidig sporty. Få har den. Den har oilskin noe som for meg er genialt! Bre å tørke av leire og annet gris barn fører med seg. Er det den lange dun jakken du mener. Den var fin. Dt var forøvrig de andre jakkene også. Jepp den lange, jeg har den i mørkblå. Jeg elsker den! Så praktisk når lille vil bli båret at gjørmen fra skoene bare kan vaskes av. Så er det jo moro å støtte norsk design =)
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #38 Skrevet 27. november 2012 Jeg sugler på Pajar jakkene, de er mye finere enn parajumpers. Men sitter langt inne for meg og å bruke over 4000 på en jakke. Men jeg er drittlei av å alltid fryse, så tenker på det som en investering. Har kjøpt bergans og sånt før, og hatt jakkene i mange år. Men vet ikke om noen som har pajar jakkene og om de har noen funksjon i tillegg til at de er fine. Kanksje gå for et annet merke, den lange goose jakka var også veldig fin! Anonym poster: 13e7961ef61d4d5d7576494598ce615b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #39 Skrevet 27. november 2012 Har forresten jean paul jakke og, dunkåpe, ikke fornøyd! Anonym poster: 13e7961ef61d4d5d7576494598ce615b
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #40 Skrevet 27. november 2012 Jeg elsker min woolrich parkas... Ingen over, ingen ved siden av. Meg & Sarah jessica parker, liksom Anonym poster: a73c6d7510a67e19e65d51c48ecb227e
Cat.68 Skrevet 27. november 2012 #41 Skrevet 27. november 2012 Må ha meg ny vinterjakke, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe.. Har lyst på noe ala Parajumpers, men vil ikke ha den siden den har "alle" Vil ikke ha sånn sporty ala Bergans dunjakke.. Tips?? Kom gjerne med linker http://www.haust.no/...collectionID=10 Jeg har den blå. Det er feminin og pen, men samtidig sporty. Få har den. Den har oilskin noe som for meg er genialt! Bre å tørke av leire og annet gris barn fører med seg. Er det den lange dun jakken du mener. Den var fin. Dt var forøvrig de andre jakkene også. Jepp den lange, jeg har den i mørkblå. Jeg elsker den! Så praktisk når lille vil bli båret at gjørmen fra skoene bare kan vaskes av. Så er det jo moro å støtte norsk design =) Ja den var nydlig. Den kunne jeg ha gått før, men fikk sett denne linken forseint . Kanskje en annen gang, og bruke denne mere for fint.
Anonym bruker Skrevet 27. november 2012 #42 Skrevet 27. november 2012 Seriøst?!?! Bruker dere så mye penger på vinterjakke?? Skulle vi ha kjøpt jakker til oss hadde det da ikke blitt noe julegaver på noen i år eller neste år for å si det sånn.. Kjøper dere ny hvert år og eller? Har min gamle vinterjakke som nå er 9 år gammel, kjøpt på bikbok da jeg var i tenårene, tror den kostet rundt 500,- Og den er varm og god, rekker godt under rompa og er vind og vanntett. Er helt sjokkert over at dere bruker borti 4000 på ei jakke, galskap i mine øyne!!! Men hadde jeg hatt råd til det, så hadde jeg sikkert kjøpt meg en dyr fancy jakke jeg og, men allikevel fortsatt sjokkert!!! enig i at de er svindyre, men det skal sies at min CG jakke er 6år gammel og så godt brukt at den er slitt i sømmene håper ikke folk føler å for å kjøpe en ny slik jakke til hver sesong, det blir (mildt sagt) litt i overkant for min del. Skal sies at disse jakkene kan bestilles fra canada direkte (eller via usa) til en helt annen pris, og spesielt i sommerhalvåret er de billigere Anonym poster: 8bab9c4a765e13063862893f46297257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå