Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Må ha meg ny vinterjakke, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe.. Har lyst på noe ala Parajumpers, men vil ikke ha den siden den har "alle" Vil ikke ha sånn sporty ala Bergans dunjakke.. Tips?? Kom gjerne med linker
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 http://www.antonspor...id=59349&pcid=1 Har denne. Veldig deilig og varm!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 http://www.fleischercouture.no/ Elsker jakkene !!!
Gjest Gullguttene Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 http://www.fjellrevenshop.no/fjallraven-nuuk-parka-dame-p-817-c-148.aspx Ingen over, ingen ved siden av
Soveposen Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 Jean Paul parkas - er som å omsluttes av ei deilig dundyne. Elsker den!!
Tingenes Herre Skrevet 16. oktober 2012 #8 Skrevet 16. oktober 2012 Har du sett woolrich sine? De er lekre og litt mere anonyme enn pj.
moota m storebror&lillebror Skrevet 16. oktober 2012 #9 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har bergans. Synes det er den beste jakken som er laget for penger Har lurt litt på canada goose også, en litt kort modell da, men har også lyst på ny lik bergans, bare 2 str. mindre så det har blitt med tankene foreløpig..
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #10 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har en gammeldags anorakk til å gå på ski med ol, en Bergans dunjakke for kalde dager og en rød ullkåpe til pent.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #11 Skrevet 16. oktober 2012 En av parkasene på Cubus;-) Koster under 1000,- så det er noe de fleste har råd til;-) http://cubus.com/no/?gclid=CP6M3ov6hLMCFUHxzAodUE8AIQ#/no/
frøken alexandra Skrevet 16. oktober 2012 #12 Skrevet 16. oktober 2012 Har en canada goose expedition parkas og en canada goose kennsingtson parkas. er kjempefornøyd med de! supre når det er 20minus ute
Bananen Skrevet 16. oktober 2012 #13 Skrevet 16. oktober 2012 (endret) http://www.fjellrevenshop.no/fjallraven-nuuk-parka-dame-p-817-c-148.aspx Ingen over, ingen ved siden av Denne kjøpte jeg meg her om dagen:-) har ikke brukt den enda, da jeg venter på minusene. Men er den så varm som butikken skulle ha det til? Er skikkelig frysepinn, og jakka virker ikke såååå varm, men butikken lovte at den var kjempevarm! Er lei av kalde cubusjakker som er ødelagt etter en halv sesong, så håper jeg gjorde en investering når jeg kjøpte den. Håper jeg ikke har dumma meg ut, siden jeg ikke tok meg råd til dunjakke! Så, er du fornøyd i forhold til varme midtvinters, uten å måtte ha masse ull/klær under? :-) Endret 16. oktober 2012 av Bananen
Gjest Gullguttene Skrevet 16. oktober 2012 #14 Skrevet 16. oktober 2012 http://www.fjellreve...-817-c-148.aspx Ingen over, ingen ved siden av Denne kjøpte jeg meg her om dagen:-) har ikke brukt den enda, da jeg venter på minusene. Men er den så varm som butikken skulle ha det til? Er skikkelig frysepinn, og jakka virker ikke såååå varm, men butikken lovte at den var kjempevarm! Er lei av kalde cubusjakker som er ødelagt etter en halv sesong, så håper jeg gjorde en investering når jeg kjøpte den. Håper jeg ikke har dumma meg ut, siden jeg ikke tok meg råd til dunjakke!Så, er du fornøyd i forhold til varme midtvinters, uten å måtte ha masse ull/klær under? :-) Jeg er en frysepinne selv. Har alltid bare hatt vanlig tøy under den, og aldri frøset. Jeg har hatt dunjakke fra Bergans, var fornøyd med den, men ingen jakke slår denne:) Tror ikke du kommer til å angre, jeg er i hvert fall superfornøyd og anbefaler den på det varmeste.
*SommerFrisk* Skrevet 16. oktober 2012 #15 Skrevet 16. oktober 2012 Har bergans vinterjakke/kåpe. rekker ned til litt over midt på låret. den er fin, feminin og helt vanvittig god! Folk kan si hva de vil om pris og kvalitet, men i dette tilfellet som med mange vinterklær, så lønner det seg å gi litt mer. har skogstad sin kåpe året før jeg kjøpte BErgans, og trodde helt sant at den var god, men da jeg kjøpte bergans så var det som å komme fra helvete til himmelen. Det var en helt vill opplevelse. DEn kjennes ut som en superlett dundyne, og jeg kunne gå ut i maange minusgrader, med kun kortarma trøye under!- Anbefales! :)
Bananen Skrevet 16. oktober 2012 #16 Skrevet 16. oktober 2012 http://www.fjellreve...-817-c-148.aspx Ingen over, ingen ved siden av Denne kjøpte jeg meg her om dagen:-) har ikke brukt den enda, da jeg venter på minusene. Men er den så varm som butikken skulle ha det til? Er skikkelig frysepinn, og jakka virker ikke såååå varm, men butikken lovte at den var kjempevarm! Er lei av kalde cubusjakker som er ødelagt etter en halv sesong, så håper jeg gjorde en investering når jeg kjøpte den. Håper jeg ikke har dumma meg ut, siden jeg ikke tok meg råd til dunjakke!Så, er du fornøyd i forhold til varme midtvinters, uten å måtte ha masse ull/klær under? :-) Jeg er en frysepinne selv. Har alltid bare hatt vanlig tøy under den, og aldri frøset. Jeg har hatt dunjakke fra Bergans, var fornøyd med den, men ingen jakke slår denne:) Tror ikke du kommer til å angre, jeg er i hvert fall superfornøyd og anbefaler den på det varmeste. Takk;-) gleder meg til å ta den i bruk:-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #17 Skrevet 16. oktober 2012 Jeg har myrull kåpen fra bergans. varm og god:)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #18 Skrevet 16. oktober 2012 første året med barn som skal leke ute og jeg har helt glemt å kjøpe inn noe til meg.. har stresset mer med å få tak i billig ull og reima til guttungen.. Tipper jeg finner en ullkåpe på tilbud og kjøper en kjeledress på europris
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #19 Skrevet 26. november 2012 Sylwetka Cechy gatunku utiyn Anonym poster: 2966c6602b831b6bc3df1f6f079085f0
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #20 Skrevet 26. november 2012 Charakterystyka Cechy typie utiyn Anonym poster: 2966c6602b831b6bc3df1f6f079085f0
Anonym bruker Skrevet 26. november 2012 #21 Skrevet 26. november 2012 Charakterystyka Cechy wariancie utiyn Anonym poster: 2966c6602b831b6bc3df1f6f079085f0
Heada Skrevet 26. november 2012 #22 Skrevet 26. november 2012 Kari Traa dunjakke. Drittjakke. Er så kald. Jeg må finne fram min gamle Canada Goose.
Gjest SprøstektLøk Skrevet 26. november 2012 #23 Skrevet 26. november 2012 Bergans rjukan, elsker den! Har spart den lenge, så kulden kan bare komme for min del
Gjest Mamma til 3 små Gull Skrevet 26. november 2012 #24 Skrevet 26. november 2012 Jeg har en parka fra canada goose og en parka fra Fjällraven. Knallgode jakker begge to! Ikke ofte jeg kommer svett hjem når det er -15 ute, men begge disse jakkene klarer å holde varmen i meg Kommer ikke til å bytte dem ut med det første!
Nirgal Skrevet 26. november 2012 #25 Skrevet 26. november 2012 (endret) Seriøst?!?! Bruker dere så mye penger på vinterjakke?? Skulle vi ha kjøpt jakker til oss hadde det da ikke blitt noe julegaver på noen i år eller neste år for å si det sånn.. Kjøper dere ny hvert år og eller? Har min gamle vinterjakke som nå er 9 år gammel, kjøpt på bikbok da jeg var i tenårene, tror den kostet rundt 500,- Og den er varm og god, rekker godt under rompa og er vind og vanntett. Er helt sjokkert over at dere bruker borti 4000 på ei jakke, galskap i mine øyne!!! Men hadde jeg hatt råd til det, så hadde jeg sikkert kjøpt meg en dyr fancy jakke jeg og, men allikevel fortsatt sjokkert!!! Endret 26. november 2012 av Frk Vimse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå