Gå til innhold

Trenger du barnevakt i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en 21 år gammel jente fra Lier i Buskerud som for tiden studerer i Trondheim, der jeg tar en 5-årig master i lektorutdanning. Helt siden jeg var tolv år har jeg passet barn, både slektningers og familievenners. Jeg har vært tilkallingshjelp på en barneskole i Lier og jobbet to år etter videregående i barnehage, noe jeg trivdes veldig godt med. Jeg jobber fremdeles i både barnehage og som barnevakt når jeg er hjemme i feriene, så erfaring har jeg mye av. Grunnen til at jeg meldte meg inn på denne siden var for å kunne skaffe meg barnevaktjobber rundt om i Trondheim i og med at jeg har fire år igjen av min mastergrad og har nok av både interesse og tid å ta av :-) Dersom du eller dere ønsker mer informasjon eller et intervju, ta kontakt med meg her, så kan jeg gi dere referanser og annet ønskelig!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980765-trenger-du-barnevakt-i-trondheim/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er en 21 år gammel jente fra Lier i Buskerud som for tiden studerer i Trondheim, der jeg tar en 5-årig master i lektorutdanning. Helt siden jeg var tolv år har jeg passet barn, både slektningers og familievenners. Jeg har vært tilkallingshjelp på en barneskole i Lier og jobbet to år etter videregående i barnehage, noe jeg trivdes veldig godt med. Jeg jobber fremdeles i både barnehage og som barnevakt når jeg er hjemme i feriene, så erfaring har jeg mye av. Grunnen til at jeg meldte meg inn på denne siden var for å kunne skaffe meg barnevaktjobber rundt om i Trondheim i og med at jeg har fire år igjen av min mastergrad og har nok av både interesse og tid å ta av :-) Dersom du eller dere ønsker mer informasjon eller et intervju, ta kontakt med meg her, så kan jeg gi dere referanser og annet ønskelig!

Heisann! Vi trenger barnevakt til tre små, har en gutt og to jenter (tvillinger på 9 mnd). Har du erfaring med så små barn? Kan ikke du ta kontakt på [email protected]:-)))

Mvh,

Tina

• 1 måned senere...

Hei!!

En stund siden du la ut denne tråden, men vi har plutselig fått jobb i Trondheim og kommer til å jobbe mye og kanskje mangle noe barnehageplass så vi trenger absolutt barnepass!!! Regner med å flytte rundt mars og bli i Trondheim i 2 år.

Vi har to gutter født i april 2009 og 2011.

Send gjerne pm hvis du har noe ledig kapasitet!

Mvh Anja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...