Gå til innhold

Bugaboo vs Nitro City

Anbefalte innlegg

Vi skal ha ny vogn til babyen som kommer til våren.

Har tidligere hatt begge disse vognene, og begge har fordeler og ulemper.

Bor i storby, men kommer også til å trille på ulendt underlag/snø, derfor tenker jeg at bugaboo sine vinterhjul er lettere å klikke av og på enn det nitro sine er. MEN de har null fjæring, så da kommer den ulempen der..

Noen som har Bugaboo og bruker vognen året rundt?

Vil veldig gjerne høre andres erfaringer om begge vognene, plusser og minuser!! :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980755-bugaboo-vs-nitro-city/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også hatt begge, har ozone nå og har hatt buggis (2ganger :) ). Brukte den året rundt og hadde vinterhjul, trillet mye på grus og snø, funket veldig bra. Men det er jo en stiv vogn uten fjæring, så det blir jo smak og behag i forhold til trillekomforten. Nå etter at jeg har prøvd ozone ser jeg meg ikke tilbake, synes det er en mye bedre vogn enn buggisen. Eneste fortrinnet buggis har er utskiftbare trekk og større bag, annet enn det så vinner ozone ;)

Jeg valgte ozone sittedelen fremfor nitro fordi den kan brukes lenger og har bedre sittekomfort for et lite barn. Liker ikke veldig godt de andre sittedelene til emmaljunga.

Endret av EnBlå&ToRosa

Det er nettopp dempingen i vognen som bremser meg litt. Nitroen er mer komfortabel både å trille og for babyen, også er den lunere.

Men Bugabooen er så kul(!!), så jeg klarer ikke bestemme meg..

Liggelengden i city bag'en er 75cm, vet du hva den er på cameleon?

En fordel med bugaboo er at det er lett å skifte til vinter/terrenghjulene, noe vi nok kommer til å få brukt for både på hytta og på trilleturer...

Usj, vanskelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...