Gå til innhold

What to do? Barn med en, men KK med en annen..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Okay..

Gravid med en, men er knullevenn med en annen. Blir det kleeeint om man knuller med knullevennen mens man er gravid? Ca. 5 uker på vei og BF vil jeg skal ta abort. KK vet ingenting.. E nok mest kosen man savner.

Prøver å gjøre en laaang historie kort:

BF har man kjent i 15 år (jeg er 24, han 23 nå). Vært av og på, ble sammen da vi var 16 og 17 år gamle men varte ikke. Møtes ikke på 5 år, før for noen uker siden og så pang ble man gravid. Han sier han ikke har tid til barn og viil at jeg skal ta abort. Har ikke hørt noe fra han på 3 dager etter å hørt fra han hver eneste dag siden sommer lns..

KK.. ble kjent m han da jeg var 16 men ble ingenting før jeg ble 19 år, holdt på i 1 år men ble ikke noe mer. Han var for manipulerende, kutta han ut. 4 år senere tar han kontakt for å si unnskyld og greier, og så pang ble vi kk igjen. Men jeg kutta ut da jeg begynte å få kontakt med BF. Så har ikke hørt fra han på noen mnd..

Før nå man brått innser at man vil ha litt kos og prat... Blir det for dumt? Skal jeg bare holde meg igjen og drite i KK eller??

Fortsetter under...

• 4 uker senere...

är i samma sits själv, men har kuttat ut alla idioterna. så egentlig vet du ikke om det är bf eller kk'n som är pappa? du vet det går över några dagar va....ikke exakt just DEN dagen blev du gravid utan runt den...14e sier vi.......

kutt ut dom, ensam är stark!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...