Februargullet2013 Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 hvem er det? Mamman til L.L? Vil ikke skrive navnet hans her
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Hun var med i første sesongen av unge mødre. Ble gravid som fjortenåring. Bloggen hennes er så koselig og hverdagslig Men nå får jeg opp forskjellige meldinger når jeg prøver å komme meg inn. http://www.malinhammersgaard.com/
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg pleier å lese bloggen hennes innimellom. Står sånn feilmelding idag. Så er vel enten systemet som er nede, eller så oppdaterer hun selv eller noe.. Hun oppdager det nok
*desemberbaby* Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 hun har skrevet på fb at hun ikke kommer inn på bloggen.. :-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2012 #6 Skrevet 16. oktober 2012 hun har skrevet på fb at hun ikke kommer inn på bloggen.. :-) Vet du noe mer? Kommer fortsatt ikke inn.
*desemberbaby* Skrevet 16. oktober 2012 #7 Skrevet 16. oktober 2012 Står på fb at hun fortsatt ikke kommer inn, men kan følges på malinhammersgaard.blogspot.com :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå