Stjerneriøynene Skrevet 15. oktober 2012 #1 Del Skrevet 15. oktober 2012 vil ha en vogn som er god å trille på snø og slaps, på grusveier og evnt skogsveier. den må også være varm og god og ha plass til voksipose eller lignende.. har mars-baby..så føler egentlig at jeg greier meg med en sportsvogn..? syns tfk sine er veldig fine da. hvilken skal jeg velge?? kom med erfaringer, vær så snill Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980640-hvilken-vogn-skal-jeg-velge-tfk-mountain-buggy-maxi-cosi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
LykkeligMamma2010 Skrevet 15. oktober 2012 #2 Del Skrevet 15. oktober 2012 Hei. Jeg har selv prøvd emmaljunga edge duo, emmaljunga nitrocity og mountain buggy - og har en veninne som har tfk. Må si jeg definitivt har lagt min elsk på Mountain buggy - uten tvil!!!! Den er kjempe god å trille, stødig og god på vinter føre, grusveier og til og med på skogsstier !! har brukt bagdelen og sportsdelen, og er storfornøyd!! Vesla mi er født i desember, og vi hadde MYE glede av bagdelen, så vil så absolutt anbefale at du går til anskaffelse av både bag og sportsdel - med mindre du har tenkt til å sitte inne fra babyen er født til den er mellom 6-8mnd (noen babyer er klare for sportsdelen tidlig, mens andre trives best i bagdelen til de er litt eldre). Vogna er i tillegg veldig godt å navigere mellom hyller osv i butikker, og lett å legge sammen. Vi har en liten yaris, og vogna får jaggu plass i bagasjen også :) så den tar ikke stor plass sammenslått!!! Sportsdelen er nok litt mer åpen enn hva den er på emmaljungavognene osv - men med uv trekket (som skjermer for lys, holder vogna sval og god på sommeren og fungerer som myggnett, så synes jeg vogna er helt perfekt, uansett vær TFK og mountainbuggy vognene er jo ikke såååå forskjellige i grunn, men synes det virker veldig "kjedelig" i lengden å måtte drive med alle disse glidelåsene på tfk sportsdelen for å få tatt liggedelen ned og opp, noe min veninne som har vognen bekrefter at hun er rimelig lei av.... ellers så synes jeg tfk er mer "klumpete", tar større plass i bagasjen, og liker ikke "luftehullene" på bagdelen, veninna mi måtte dekke til disse så det ikke skulle blåse på babyen. Lykke til i vognvalget - mitt beste tips er at du drar til butikker og prøver de ulike vognene du vurderer å kjøpe, så blir nok valget litt lettere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980640-hvilken-vogn-skal-jeg-velge-tfk-mountain-buggy-maxi-cosi/#findComment-144638550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå