Gå til innhold

Hvordan overtale mannen?

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på nr 4. Har ett barn på 6, ett på 4 og ett på 8 mndr. Har sagt til alle - og ment det - at nr 3 er siste..... Men de siste ukene har jeg funnet ut at jeg har lyst på en til - i løpet av 2014....

Men: hvordan overtale mannen? Han mener 3 er nok - og jeg ser mange argumenter for at han har rett, men..... :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980621-hvordan-overtale-mannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg var deg hadde jeg kanskje ventet med å lufte det til minsten er litt større...? Du har jo god tid på deg om du ikke ønsker dette evt barnet før 2014... Om mannen din er som min tipper jeg han hadde fått litt hetta om "nytt babymas" når man ellerede faktisk har en baby på 8 mndr......

Jeg ville nok sagt det enkelt at jeg ønsker barn nummer 4, men ikke før i 2014. Da vet han det iallfall! Så ville jeg heller tatt det opp igjen på nyåret. Man kommer ingen vei med å mase i allfall og det er viktig å høre på han også, for dere skal jo bevare forholdet opp i det hele. Nyt den siste babyperioden til ditt tredje barn! :-)

Takk for gode svar.

Hintet litt tidligere i dag, men ungene var rundt oss så det var ikke rett tidspunkt. Tenker jeg skal si det til han i løpet av kort tid, ja - og så ta det opp igjen på nyåret. Ønsker jo uansett ikke prøving før rundt påske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...