Gå til innhold

da er duotesten unnagjort

Cmyk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på St. Olavs i dag, og tatt både blodprøven og ultralyden. Får svar på blodprøven i morgen, men ultralyden så veldig fin ut . Nakkefolden var normal, nesebeinet tydelig, lårbeinet var så langt det skulle være.

Er visstnok 13+3 i dag.

Videoannonse
Annonse
Gjest sandyBay1
Skrevet

Går nok bra :) Fikk helt perfekte resultater for ett år siden selv, og har en perfekt liten gutt her i dag <3

Skrevet

Hurra! Har fått de endelige beregningene på duo-testen (også kalt KUB):

Ut fra alder var min risiko for trisomi 21 (Downs) 1:102

men etter Duotesten er risikoen beregnet til 1:11 045 (samme risiko som ei jente på 17, sa dama)

Trisomi 18: 1:5 200

Trisomi 13: 1:16 000

Så da kan jeg puste lettet ut!

Skrevet

Skal på St.Olav i morgen. Blodprøvene tatt i forrige uke på sykehuset her jeg bor. Tok også ultralyd da hvor alt så helt perfekt ut, men valgte også duotest. Forventer egentlig bare ett positivt resultat

Skrevet

Skal på St.Olav i morgen. Blodprøvene tatt i forrige uke på sykehuset her jeg bor. Tok også ultralyd da hvor alt så helt perfekt ut, men valgte også duotest. Forventer egentlig bare ett positivt resultat

Masse lykke til. Hun jeg var hos var kjempeflink :)

Skrevet

Det gikk bare bra her også :) :) Jeg fikk ei riskovurdering som tilsvarte alder i begynnelsen av 20-åra :) :) Måtte 2 til for å måle nakkefolden. Den lille krabaten var lite samarbeidsvillig til tider, så flere målinger måtte til før de var fornøyd med bildet og målingen :)

Så da koser jeg meg videre i svangerskapet :)

Skrevet

Så bra! Godt å få DUO/KUB testen unnagjort - kan liksom senke skuldrene et par hakk, merker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...