Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #1 Skrevet 15. oktober 2012 Hvordan hadde dere reagert om mannen deres ytret ønske om å ha trekant med deg og ei annen jente? Noen som har gjort det, og vil dele erfaringer?
anonymemammaen Skrevet 15. oktober 2012 #2 Skrevet 15. oktober 2012 Hva føler du om det? Er det noe du personlig kunne gjort? Om det skurrer litt, omså bare bittelitt! Da må det ikke vurderes en gang. Det er mitt råd til tross for ingen erfaringer.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 15. oktober 2012 #3 Skrevet 15. oktober 2012 Hadde ALDRI gått med på det! Greit nok at enkelte menn har en fantasi om trekant, men jeg hadde blitt dritsur om han hadde prøvd å presse igjennom dette. Da hadde jeg følt han mener det ikke holder med bare meg. Jeg har heller ikke behov for å se han ha sex med en annen jente. Hadde vi gjennomført det, hadde jeg ikke klart å leve med sjalusien, forholdet hadde sikkert røket og hadde den andre dama vært ei venninne så hadde vennskapet også røket. Jeg hadde ikke taklet det
Sandana94 Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Her var det han som kom med forslaget ja. Jeg har gjort det før mens jeg var singel, så var vel derfor han tenkte at her var det håp Ellers tror jeg ikke han hadde turt å si noe. Det ble veldig spontant, på en fest (vi var ikke fulle, bare brisne), og med en venninne av oss begge. Det er hvertfall ikke å anbefale, da vi idag har lite eller null kontakt med henne lenger. Tredjepersonen bør være en fremmed. Ellers gikk det helt fint, ingenting mellom meg og sambo som har forandret seg Men om dere vurderer det, så vær helt sikker på at dere har full tiltro til hverandre! Det er jo litt spesielt å se kjæresten sin peise på med ei anna jente
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Hadde ikke vært aktuelt. Trekant er greit men da uten meg og da er forholdet over. Vet det er mange menns fantasi, men om jeg hadde hatt en mann og han ønsket dette etter mange år hadde jeg blitt skuffet. Spør heller om dere kan ha det med en annen mann, det hadde vært aktuelt får meg, men neppe fra noen mann. Så det blir i hodet.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Da måtte han også være åpen for trekant med en annen mann. Jeg tenner ikke på kvinner, og hadde ikke hatt utbytte av det. Ikke er jeg fristet til å se mannen min ha seg med noen andre heller. Ikke at jeg fantaserer om sex med en annen mann heller, men det kunne jeg i alle fall hatt litt utbytte av Hva fantaserer han først og fremst om? At du har deg med henne eller at han skal få grønt kort til å ha seg med en til? Jeg er av det oppfatning av at sex som involverer andre enn de 2 som er i et forhold, ofte har en stygg bismak. Hvordan tror du det vil føles å se han med andre? Er du så raus?
Hybelkanina Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Helt uaktuelt i et forhold. En av mine ekser hadde et intenst ønske om dette, men da med en av hans kompiser. Mislykket forsøk, det ble rett og slett helt feil og forholdet gikk i vasken rett etterpå. Endret 15. oktober 2012 av Zebrah
Influences Skrevet 15. oktober 2012 #8 Skrevet 15. oktober 2012 Ganske uaktuelt! Jeg tror aldri han hadde gått med på trekant med to menn, heller!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. oktober 2012 #9 Skrevet 15. oktober 2012 Helt uaktuelt her. Jeg deler ikke, og jeg vil ikke være sammen med en mann som vil ha seg med andre damer eller synes det er greit å dele meg med andre menn. Fantasi er en ting, men vil han fortsatt være gift med meg, så må det forbli nettopp det. Hva andre gjør, derimot, får være opp til dem.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2012 #10 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har hatt det før, med min ex og min aller beste venninne. Har også hatt med samme dame og hennes daværende kjærste. Helt uproblematisk, fordi vi stolte på hverandre og anså ikke hverandre som noen trusler. Nå hadde jeg aldri gjort det, fordi jeg er litt for glad i mannen min
mrsrogaland. Skrevet 15. oktober 2012 #11 Skrevet 15. oktober 2012 Uaktuelt. Tror ikke jeg hadde greid å se mannen tenne på ei anna dame rett forran øynene på meg, og kjøre på med ei anna. å herregud, jeg tror jeg hadde blitt alvorlig syk av det. Jeg vil jo selvsagt ikke at mannen skal ha seg med noen andre og være utro, så jeg tror ikke trekant hadde føltes veldig mye anderledes. Minus tillitsbrudd så er det jo like jævlig. Har ingen interesse av å se mannen pule ei anna dame!
Hellobaby Skrevet 15. oktober 2012 #12 Skrevet 15. oktober 2012 Uaktuelt. Tror ikke jeg hadde greid å se mannen tenne på ei anna dame rett forran øynene på meg, og kjøre på med ei anna. å herregud, jeg tror jeg hadde blitt alvorlig syk av det. Jeg vil jo selvsagt ikke at mannen skal ha seg med noen andre og være utro, så jeg tror ikke trekant hadde føltes veldig mye anderledes. Minus tillitsbrudd så er det jo like jævlig. Har ingen interesse av å se mannen pule ei anna dame! Uaktuelt. Tror ikke jeg hadde greid å se mannen tenne på ei anna dame rett forran øynene på meg, og kjøre på med ei anna. å herregud, jeg tror jeg hadde blitt alvorlig syk av det. Jeg vil jo selvsagt ikke at mannen skal ha seg med noen andre og være utro, så jeg tror ikke trekant hadde føltes veldig mye anderledes. Minus tillitsbrudd så er det jo like jævlig. Har ingen interesse av å se mannen pule ei anna dame! Hi her! Det var i helga, og jeg drev og tulla litt med venninnna mi foran ham, og han trodde vi la på til det. Men det gjorde vi ikke! Fantasien hans er å se meg sammen med ei annen jente, og siden han vet jeg har gjort det før, har han lyst å opplve det med meg. Jeg har spurt om han ville ligge med henne, og han sa "ikke nødvendigvis", og at det liksom ikke var poenget. Jeg tok opp med ham alle "farene" med å leve ut en slik fantasi, blant annet at det kan ødelegge det fantastiske sexlivet vi allerede har. Jeg har venner som har trekanter, og som faktisk tenner på å se mannen sin peise på andre jenter. Men det hadde ALDRI vært greit for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå