Gå til innhold

Litt småflaut spørsmål, men...

Anbefalte innlegg

Jeg må nesten bare spørre, siden jeg bekymrer meg litt om alt per dags dato :)

I gårkveld under hyggestunden så fikk jeg orgasme. Og siden dette er prøverørsbaby så har vi hatt sexforbud i noen uker + at jeg har ikke helt slappet av nok til å få orgasme, før i går.

Men... Det gjorde veldig vondt underveis/etterpå! Kraftige menssmerter med noen skikkelig "tak" som ikke ga seg på flere minutter...

Er det flere som har opplevd dette, eller bør jeg blir enda mer bekymret?

Er 4+6 idag, forresten :)

Fortsetter under...

Trur det må være hormonene i kroppen din eg:) eg e like langt å merke eg får lettere orgasme under kos nå en før men ikke sånn som du sier:) er og 4+6:)

Trur det må være hormonene i kroppen din eg:) eg e like langt å merke eg får lettere orgasme under kos nå en før men ikke sånn som du sier:) er og 4+6:)

Merker det samme som deg. Er mer følsom nedentil og det er visstnok pga man har mer blod som går til underlivet nå.

Men etter litt research på nettet har jeg funnet ut at det er helt normalt med ubehagelige orgæner i 1. trimester :)

Sammentrekningene i livmoren kjennes på en helt annen måte nå, pga alt som foregår der :)

Alt man bekymrer seg over, merker jeg ;)

HVOR HOLDER DU TIL SIDEN DU IKKE FIKK HA SEX I NOEN UKER?

Tenker du på hvilken klinikk?

Vi hører til Haukeland. Og der fikk vi beskjed om å ikke ha sex fra uttak og frem til testdato. Litt over to uker, med andre ord.

Kunne bruke kondom siste uken, men vi holdt oss ligsågodt til andre metoder enn penetrering :)

Annonse

Blir alltid like lettet når jeg skjønner at noe er normalt! :D

Og det blir nok litt sextørke her også fremover. Ikke noe morro når man ikke kan slappe skikkelig av under akten :)

Gratulerer med overstått 12 uker, Metti!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...