Gå til innhold

panikk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20+2 idag, og i kveld når jeg lå på sofan så fikk jeg så pluttselig akutt mage smerter... gikk som en vannrett strek over navlen. Han noen vært borti dette før? Eller vet hva d kan være? Smerten kom som tre sterke "stikk". Har kjent liv etter dette, men ble så redd at jeg turte ikke bevege på meg, jeg bare gråt... :( helt forferdelig følelse! (Gråt ikke pga av smertene, men av panikk for at noe var galt....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det ikke kynnere du kjenner?

Skrevet (endret)

akutte magesmerter hadde jeg ofte i forrige svangerskap. var alt fra kynnere til falske rier (måtte da på sykehuset), og ved å endre stilling eller reise seg for fort fikk jeg store smerter og klarte ikke rette meg helt opp på flere minutter. for så vidt helt normalt, men ville hørt med lege/jordmor hvis du er så bekymret :)

Endret av håpefull<3
Skrevet

Jeg har en tarm som ligger " løst" etter forrige svangerskap, treffer ungene den, vel man kan ikke stå på beina. Svin vondt, men ikke noe å gjøre med. Er man veldig beskymret, en kjapp telefon til jordmor ;-) min kjenner meg kjapt i gjenn, så har ringt en del på 3 svangerskap ;-) hihi

Skrevet

Kan jo være livmoren som strekker seg (såkalte ligamentsmerter). Det samsvarer i alle fall med størrelsen på livmoren (litt over navlen) der du er nå. Hadde tatt det med ro... Så lenge smertene ikke vedvarer eller du begynner å blø hadde jeg slappet av :) Er selv 19+4

Skrevet (endret)

Tuuuusen takk for beroligende svar, alle sammen! :) har ikke kjent noe mer til smertene i natt, så det var nok bare noe forbipasserende ;)

Blir bare så bekymret når det er smerter jeg aldri har kjent før, og så var de ganske intense også...

Men tusen takk for gode svar !! :) er så glad vi har dette forumet :)

Endret av *søker*spire*
Skrevet

Dette kommer og går. I hvertfall her. Er førstegangs og når det kommer er det kjempevondt. Det gjør vondt å gå oppreist, ligge i enkelte stillinger. Det er ikke farlig, men man blir redd og det er ubehagelig. Det er toppen av livmora som strekke seg i følge jordmora. Voksesmerter som føles som krampe. Trøste mg med at dette e en del av gamet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...