Gå til innhold

"bivirkninger" puregon...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt to innsprøytninger, i går og i dag med 150ie. Nå har jeg helt innmari pin neddi magen, tør nesten ikke røre på meg, kjennes ut som det eksploderer egentlig. I tillegg er kroppen tung og dunkende hode og enorme humørsvigninger.. Var ikke slik sist mener jeg å huske. Livredd for overstimulering da jeg har pcos :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt to innsprøytninger, i går og i dag med 150ie. Nå har jeg helt innmari pin neddi magen, tør nesten ikke røre på meg, kjennes ut som det eksploderer egentlig. I tillegg er kroppen tung og dunkende hode og enorme humørsvigninger.. Var ikke slik sist mener jeg å huske. Livredd for overstimulering da jeg har pcos :-/

jeg var helt tullete på puregon.. samme dose som deg.... men var ikke overstimulert. lykke til!

Skrevet

Adine:-D heeeii!! Hvordan går det?? Takk for svar <3

Skrevet

heeeei :) bare hyggelig!

Går bra :) venter på å starte i ny jobb, og alt er perfekt. mangler bare et lite gull i magen... det er digg med pause :) tar livet helt med ro, og prøver å nyte stillheten uten rampebarn hjemme :P

Med deg? er det nytt forsøk på gang nå :) hvilket forsøk i rekken?b le du fostermor?

prøver å holde meg litt unna internet da.. hehe så er ikke like aktiv lenger :)

Skrevet

heeeei :) bare hyggelig!

Går bra :) venter på å starte i ny jobb, og alt er perfekt. mangler bare et lite gull i magen... det er digg med pause :) tar livet helt med ro, og prøver å nyte stillheten uten rampebarn hjemme :P

Med deg? er det nytt forsøk på gang nå :) hvilket forsøk i rekken?b le du fostermor?

prøver å holde meg litt unna internet da.. hehe så er ikke like aktiv lenger :)

Skrevet

Ny jobb ja, det er spennende det! :) Godt å ha litt spenning å se frem til!

Nå skal ikke jeg snu diggheten med å ha pause, men blir du ikke forferdelig stressa, og har lyst til å komme i gang igjen? Jeg trodde det skulle bli såå godt å vente til over jul med nytt uttak, men allerede i august var jeg jo utålmodig :P

Det er jo bare 2. uttak for min del da, men 4. innsett når den tid kommer.

Ble ikke fostermor nei. Forklarte situasjonen vår til hun barnevernsdamen vi har hatt litt kontakt med, og hun var veldig "streng" på at vi måtte tenke på oss selv og gjøre oss ferdig med å stifte vår egen familie først. MEN ville vi ABSOLUTT være fosterforeldre uansett, var det bare å kontakte henne. Men vi venter det an.....

Skrevet

Ny jobb ja, det er spennende det! :) Godt å ha litt spenning å se frem til!

Nå skal ikke jeg snu diggheten med å ha pause, men blir du ikke forferdelig stressa, og har lyst til å komme i gang igjen? Jeg trodde det skulle bli såå godt å vente til over jul med nytt uttak, men allerede i august var jeg jo utålmodig :P

Det er jo bare 2. uttak for min del da, men 4. innsett når den tid kommer.

Ble ikke fostermor nei. Forklarte situasjonen vår til hun barnevernsdamen vi har hatt litt kontakt med, og hun var veldig "streng" på at vi måtte tenke på oss selv og gjøre oss ferdig med å stifte vår egen familie først. MEN ville vi ABSOLUTT være fosterforeldre uansett, var det bare å kontakte henne. Men vi venter det an.....

nei vet du... trodde også jeg skulle bli veldig utålmodig... men for vår del, så må vi evt videre i private forsøk, og jeg synes det er deilig... har koblet ut alle "Må bli gravid nåå" tankene og klart å roe meg.... tenker at nå er det min tur til å tenke på meg selv litt...

har jo gått i "bli gravidboblen" i 4 år nå.... og var også helt sikker på at jeg ikke ville klare å koble ut i pausen... men der tok ejeg feil, og er glad for det..... kroppen, humøret, og livet generelt er mye bedre uten hormoner, sprøyter, bekymringer, venting og testing, oppturer og skuffelser og sorg og alt det som følger med prøverør.....

nå er jeg faktisk så avslappa at jeg tenker at "håper ikke jeg blir gravid nå, pga ny jobb osv..." hehe... og DA er det tydelig at baby ikker er hovedfokus lenger....

så trist med foster greine da... men kanskje bedre at de er tydelige og sier hvordan dere står i saken da... dere vil jo ha deres eget barn, først og fremst, og det får dere sikkert snart :)

2 uttak ja :) da må det vel gå bra! Jeg ble jo faktisk gravid på fryseforsøk fra mitt 2.uttak.... og tenk... det er snart et helt år siden! tidan bare flyyyyr!

hvordan er livet ellers snuppa?

koselig å skravle litt igjen :P

Skrevet

Du er virkelig ei knalltøff dame, det skal du ha!!:-)

Livet er forsåvidt helt greit ellers. Vi jobber, nyter det herlige høstværet, gleder oss hver kveld til tvseriene begynner og er med familie og venner. Så her er alt heelt normalt.

Enn der da? Ny jobb er vel hovedtema nå?:-)

Skrevet

Du er virkelig ei knalltøff dame, det skal du ha!!:-)

Livet er forsåvidt helt greit ellers. Vi jobber, nyter det herlige høstværet, gleder oss hver kveld til tvseriene begynner og er med familie og venner. Så her er alt heelt normalt.

Enn der da? Ny jobb er vel hovedtema nå?:-)

ja.. vi kan vel si at ny jobb og gammel jobb er hovedtema nå :) vil gjerne gjøre en god innsats på slutten og... samtidig som det begynner å gå opp for meg at jeg skal i ny jobb...

Skal en tur til varmere strøk snart også, så det er noe jeg gleder meg masse masse til :) livet er bra nå... mye som har roet seg ned, og føler jeg lever i livet mitt, og ikke på sidelinja lenger :) det er deilig å delta. og herlig med nye innspill som ny jobb :D etterlengta...

Koser meg med tantebarna, og familien :P og snart er det jul, og vips er det vår igjen :)

satser på det sker et mirakel før vi skal igang igjen med private forsøk :P men ikke noe stress... bare koser oss :);):)

nå skal jeg ta solarium!

ha en flott kveld og lykke til med forsøket :P

Skrevet

Der ser du.. Baby er nok liiitt i tankene likevel;-) umulig å ikke tenke på det da. Du er jaggu heldig som skal til varmere strøk!! Angrer nå på at vi dro i sommer og ikke ventet litt.. Men men! Nå er det uttak snart så. Greier fortsatt ikke å se for meg en positiv test..... Så det får vi ta når den tid kommer jaaa!

Kooos deg i syden heldigrisen babe:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...