Gå til innhold

Når ville de beregnte IKM til..

Anbefalte innlegg

PLeier normalt å ha 28 dagers syklus....

Nå sist mensen fikk jeg den på mandag( begynte så vidt) , skulle egentlig hatt mensen fredag etter 28 dagers syklus......

Er IKM da mandagimorgen eller fredag.. eller har IKM vært allerde siden jeghadde 24 dagers sysklusnå sist.... er jo 28 dager siden sist mens imorgen??

Noen som skjønner hva jeg prøver å si : ))??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980419-n%C3%A5r-ville-de-beregnte-ikm-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier normalt å ha 28 dagers syklus....

Nå sist mensen fikk jeg den på mandag( begynte så vidt) , skulle egentlig hatt mensen fredag etter 28 dagers syklus......

Er IKM da mandag(imorgen) eller fredag.. eller har IKM vært allerede siden jeg hadde 24 dagers sysklus nå sist.... er jo 28 dager siden sist mens imorgen??

Noen som skjønner hva jeg prøver å si : ))??

aah... så du har ikke fått mensen ennå denne gangen? men forrige gang gikk det 24 dager istedenfor 28? og imorgen er det da 24 dagen i syklusen denne gangen? hvis jeg da forstår deg rett, så ville eg gått ut ifra den syklusen du vanligvis har.. men vanskelig å si =P

Annonse

hehe gjør nok det ja : ) innstiller meg på (prøver hvertfall) på at mensen kommer.HVis ikke så blir jeg så skuffa hvis den kommer....

Rart det der at med en gang man slutter på prevensjon så blir man skuffa når mensen kommer selvom en vet at de er HELT normalt å prøve noen mnd ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...