Gå til innhold

EL slim??? (detaljer)

Anbefalte innlegg

Har hatt utflod, er helt krittkvitt nesten, men ikke sånn slimete konsistens som jeg leser alle andre har her inne, hvis jeg tar litt på fingrene for å se om det er slimete er det akkurat som det har en kremaktig konsistens. kan ikke trekke i det eller noe sånt da det forsvinner når jeg klemmer fingrene sammen akkurat som med en krem. Kan det være EL-slim eller er det bare mye utflod?

Håper jo på at det ikke er TR som snart kommer, kan holde seg vekke nå synes jeg.. Ikke hatt det slik på mange år (at det kommer så hvitt og så mye liksom) ...

Endret av jeg har to prinser:)
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980366-el-slim-detaljer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde forrige mens (første dag) 27.september. men har noe uregelmessig mens så kan ha eggløsning alt i fra 4.oktober til 18 oktober. så vet aldri nøyaktig hvor jeg er i syklusen.

men derfor jeg lurer på om det kan være EL-slim selv om det ikke er tøyelig og bøyelig..

EL-slim skal visstnok være blankt og ligne på rå eggehvite. Jeg hadde det helt tydelig forrige måned (første gang etter p-pilleslutt), så det var synd vi ikke kjørte på i den syklusen. Hadde siste mens fra 25.-26.september, så er spent på når det klaffer! Håper jeg slipper få mensen igjen ;-)

Annonse

El slim er blankt og seigt. Sleipt på en måte, og du kan strekke det. Det ligger oppå papiret, og det løser seg ikke i vann. Det kan gjerne henge en tråd ned når du er på do, og faller den av så synke den bare uten å løse seg. Det blir også runde våte flekker i trusa, annen utflod gir mere striper.

Det er egentlig ikke til å ta feil av dette el slimet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...