Kristin.b Skrevet 15. oktober 2012 #26 Skrevet 15. oktober 2012 Hei! Joiner dere jeg:) Er 27 år, forlovet og i morgen fjernes nuvaringen, så er det bare å krysse fingrene! Har tatt folat en stund og vitaminer. Jeg er så spent! Er det vanlig å bruke sånne eggløsningstester og greier med en gang? Tenker det er greit å ta det litt med ro i starten, hehe:) Så noen nevnte en app? Noen andre lure triks der ute?
iasalo Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #27 Skrevet 17. oktober 2012 Hei! Joiner dere jeg:) Er 27 år, forlovet og i morgen fjernes nuvaringen, så er det bare å krysse fingrene! Har tatt folat en stund og vitaminer. Jeg er så spent! Er det vanlig å bruke sånne eggløsningstester og greier med en gang? Tenker det er greit å ta det litt med ro i starten, hehe:) Så noen nevnte en app? Noen andre lure triks der ute? Hei kristin! jeg tar det også litt med ro, og første måneden etter prevensjonpiller er visst sjansene små sier de... Men jeg har el slim i dag, og har lagt inn aksjer i går, så jeg også krysser fingrene, selv om det er min første måned også
iasalo Skrevet 17. oktober 2012 Forfatter #28 Skrevet 17. oktober 2012 Hazel: Det hørtes ut som en smart app. Krysser fingrene for deg også
Hazel82 Skrevet 17. oktober 2012 #29 Skrevet 17. oktober 2012 Isola: Jepp, synes den er hendig :-) så har brukt den aktivt Jeg testet "Gravid 3+" i går, kan nesten ikke tro det, sluttet på p-plaster i månedsskifte juli/august, så gikk kjapt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå