♡ Jersey ♡ Skrevet 14. oktober 2012 #1 Del Skrevet 14. oktober 2012 Før jeg fikk mitt første barn hadde jeg EL hver mnd dag nr 13. Så ble jeg gravid med nr 2, ved hjelp av Clearblue EL-tester og oppdaget at den ble positiv på dag 16! Dette svangerskapet endte dessverre i uke 19... Nå har det gått et par år, og vi er igang med 2 pp. Tok noen gamle ELtester sist mnd, men de ble aldri positive. Det skal sies at de hadde gått ut på dato, men allikvel...?! Nå er jeg på dag 14 i ny syklus, og kjenner meg nesten svangerskapskvalm idag. Uvel, dårlig matlyst, MEN sulten...! Oppblåst og ubehag nederst i magen også. Hadde negativ ELtest imorges, men føler jo at dette kan være EL? Hva er deres erfaring? Hvorfor sier terminkalkulator at unnfangelsen på min 27-28 dagers syklus er dag 15/16? Og ikke 14??? Er det da testen blir positiv? EL er jo sånn statistisk sett dag 13-14 i en 28 dagers syklus? Er det ikke rart at terminkalkulator sier dag 15-16? Håper på svar... Litt forvirret her... Kanskje jeg ikke har EL? Bare smerter? he he.. Eller har jeg misforstått her?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980358-ang-el-tester-og-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå