♡ Jersey ♡ Skrevet 14. oktober 2012 #1 Skrevet 14. oktober 2012 Før jeg fikk mitt første barn hadde jeg EL hver mnd dag nr 13. Så ble jeg gravid med nr 2, ved hjelp av Clearblue EL-tester og oppdaget at den ble positiv på dag 16! Dette svangerskapet endte dessverre i uke 19... Nå har det gått et par år, og vi er igang med 2 pp. Tok noen gamle ELtester sist mnd, men de ble aldri positive. Det skal sies at de hadde gått ut på dato, men allikvel...?! Nå er jeg på dag 14 i ny syklus, og kjenner meg nesten svangerskapskvalm idag. Uvel, dårlig matlyst, MEN sulten...! Oppblåst og ubehag nederst i magen også. Hadde negativ ELtest imorges, men føler jo at dette kan være EL? Hva er deres erfaring? Hvorfor sier terminkalkulator at unnfangelsen på min 27-28 dagers syklus er dag 15/16? Og ikke 14??? Er det da testen blir positiv? EL er jo sånn statistisk sett dag 13-14 i en 28 dagers syklus? Er det ikke rart at terminkalkulator sier dag 15-16? Håper på svar... Litt forvirret her... Kanskje jeg ikke har EL? Bare smerter? he he.. Eller har jeg misforstått her??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå