Gå til innhold

Må begynne på pilla igjen!:(

Anbefalte innlegg

Var til legen men han sa han ikke hadde hørt om noe som gjorde at jeg fikk mensen tilbake, så han sa at jeg bare skulle begynne på pilla igjen og slutte, og ta folat når jeg slutta etter en mnd ca. Utrolig irriterende, men siden han sa sjangsene var større for at jeg fikk mens enn at jeg ventet pga sprøyta så får jeg bare gjøre det:((

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980320-m%C3%A5-begynne-p%C3%A5-pilla-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du kan prøve forskjellige urter på sunkost og slikt :) les om det på nettet, mange forskjellige som kan fremprovosere en menstruasjon..

eller at du blir henvist til gyn, så får du primolut`n eller noe slikt, som frem provoserer den ganske kjapt egentlig :) jeg har prøvd selv :)

nå prøver jeg dong quai for å få frem en el ;)

lykke til hopefully :)

Jeg fikk noe for å få mensen, eller å stabilisere den da. Nå husker jeg ikke hva det heter! Men det finnes, og det bør jo legen din absolutt vite hva er?! Jeg fikk det av gynekologen da, kanskje du også skal ta en tur til gyn?

provera er en medisin som fremprovoserer mens, tar 5 piller (en hver dag mener jeg å huske) så får man mensen.

fikk de da jeg ikke hadde hatt mens på to år. men det å holde seg vekke fra melk og hvete har gjort at jeg får mensen hver mnd nå. så er mye som er mulig uten medisiner, hadde ikke begynt på pillen igjen i hvertfall hvis du ønsker å bli gravid. Be om å få en utredning hos gynekolog. Vet ikke om du har en diagnose eller lignende som gjør at du ikke får den? jeg har PCOS, og det var slik jeg fant det ut og da fikk jeg provera som jeg skulle ta dersom det gikk 3 mnd uten at mensen kom. har ikke brukt disse på to år nå. prøver å bli gravid men begynte med prøvingen for 5 mnd siden og krysser fingrene for at det klaffer snart :)

Jeg fikk noe for å få mensen, eller å stabilisere den da. Nå husker jeg ikke hva det heter! Men det finnes, og det bør jo legen din absolutt vite hva er?! Jeg fikk det av gynekologen da, kanskje du også skal ta en tur til gyn?

Det var Provera jeg fikk! Slik som Jeg har to prinser:) også fikk.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...