Gå til innhold

Kan noen hjepe meg og tyde denne graviditetstesten?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hmm... Jeg tror jeg ville prøve å vente et par dager til med den digitale, men jeg vet hvor skrekkelig vanskelig det er :P Ta en billigtest til i morgen tidlig (hvis du har noen) og den digitale på tirsdag? Krysser fingrene for deg :)

har igjen en billigtest. Så jeg får svi av den i morgen tidlig ;-) åsså vente med den digitale til tirsdag- onsdag!

Dette blir fryktelig spennende! Hadde ingen tro på at jeg kunne være gravid ;) Men har vært EKSTREMT sulten de siste dagene hær, så slik jeg fattet en liten misstanke...

Skriver her inne når jeg har svidd av den digitale tenker jeg! Da blir det straks litt mere "virkelig".

Takk for svar damer! ;-)

Sånn var min test da jeg var gravid med Celine. Såg så vidt en strek. Morgenen etter tok jeg en digital og en billigtest samtidig.

Den digitale viste GRAVID med en gang.. Billigtesten ble svaaaaaaaak positiv etter maaaange minutter.. så jeg ville tatt den digitale i morgen tidlig, billigtestene er ikke gode ;)

Her tror jeg nok det er spire ja:) Testet positivt her om dagen jeg og, men svakere test enn det her, Nå er testene min litt sterkere enn denne. Skal ta digital en av nærmeste dagene jeg og.

Lykke til og hold oss oppdatert:)

Jeg hadde en sånn test (til og med litt sterkere andre strek) for 2 pp siden...Var ikke gravid (trodde jeg), eller kanskje kjemisk? Har så ufattelig sterke menssmerter hver måned uansett, så kanskje man ikke kan ha skilt mellom dette og en tidlig sa? Hjelpesmeg.....Krysser fingrene for deg iallefall! ;-)

Annonse

Grattis : ) jeg er på IKM idag og kjøpte digitaltest idag... eggløsning var et sted mellom 1 og 3 okt tror jeg. Tok ut kobberspiral 1. okt så det skal vel godt gjøres at jeg er gravid nå.. men i følge legen kunne jeg bli gravid allerede samme dag kobberspiralen var ut så det er lov å håpe : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...