Gå til innhold

bevegelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor tidli kjente dere at det rørte seg i magen? er nå 13 uker og i går og i dag synes jeg at jeg har kjent at det rører seg, er dette mulig eller er det ønske tenking? dette er mitt andre barn og med første merket jeg det i uke 16, jeg kjente det da på utsiden av magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente det i uke 21uker + 4 dager, og kjenner daglig liv nå,mye spark er i uke 25. Men jeg har morskaken foran og er ganske kraftig

Skrevet

Jeg er 3 gangs og kjente liv i uke 13 :) Kjente det ikke hver dag, men ca annen hver. er nå 16+4 og kjenner den lille hver dag, spesielt morgen og sent på kvelden :)

Skrevet

Jeg er 3 gangs og kjente liv i uke 13 :) Kjente det ikke hver dag, men ca annen hver. er nå 16+4 og kjenner den lille hver dag, spesielt morgen og sent på kvelden :)

så det er mulig altså:) kjente det i går kvell og i morges :)

Skrevet

Jeg er flrstegangsgravid. Kjente liv i uke 18. Ikke spark akkurat, men kjente at det var noe der :) Spark kjente jeg i uke 20, mannen min jente det i uke 21

Skrevet

Ja jeg er veldig sikker på at det er mulig og kjenne liv :) Men er jo forskjellig fra person til person, og hvor morkaken er :)

Skrevet

Kjente liv i slutten av uke 13. Er 2 gangs (for 9 år siden )

Skrevet

Jeg kjente også liv da jeg var 13+0. Kjenner d ikke hver dag. Er idag 14+0. Og er sikker på at d er babyen jeg kjenner. Er andregangs.

Skrevet

Tror nok at det er godt mulig ja. Selv kjente jeg liv første gangen når jeg var i uke 15.

Skrevet

Jeg har kjent "bobling" i nederste delen av magen i ca 2-3 uker. Er 18+3 i dag. Var veldig usikker på hva det var i begynnelsen, men nå er jeg ganske sikker på at det er Knerten som romsterer :-)

Skrevet

Er 1 gangs gravid og kjente små "fiske haler" som beveget seg i uke 20, er i dag uke 24 og kjenner merke mer for hver dag.

Skrevet

1 gangs å morkake foran så jeg har venta lenge på å kjenne liv. kjente d vagt første gang da jeg var ca 20 uker, å kjenner liv hele tiden nå :) ååh for en fantastisk følelse det er å kjenne den lille tulla vår:)

Skrevet

hele kroppen fylles med en slags varme når det kjennes:) herlig følelse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...