Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høh, jeg har fått melk i en pupp! Den ene er hard og vond, sånn typisk melksprengstikking, mens den andre er helt normal :) snåle greier :) er bare uke 33, så syns det er litt tidlig. Fler som har hatt det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt "melk" i begge puppene lenge jeg.. :P

Siden uke 30 har de lekket..

Skrevet

Hmm, håpet kanskje det kunne være et tegn på at noe var i gjære jeg :) junior har vært utålmodig siden uke 27, har fått lungemodningssprøyter og beskjed om at de ikke stopper fødselen om den starter nå :) men blir sikkert gående til termin og vel så det ;)

Skrevet

jeg er kommet meg til uke 37 ha hatt truende fødsel siden uke 20 .. lungemodning og diverse andre medesiner

Skrevet

Er bra så lenge de holder seg i magen :) vi får ta dag for dag å uke for uke, å satse på at de kommer når de er klare:)

Skrevet

begynner å ane overtid...men nå er i min prematur lengre så nå kan jeg begynne å bevege meg mere:)..har ligget siden uke 20...bah,,,,

Skrevet

Oossjhh... så kjedelig :/ var sengeliggende med tredjemann fra uke 23 jeg. Slapp det denne gangen hrldigvis, men 100% sykmeldt fra uke 26 da

Skrevet

Sist gang hadde jeg melk fra uke 28, men gikk 11 dager på overtid.

Skrevet

Blid frøken: nejnej...:) vil ikke på overtid :) hysjh på seg :)

Skrevet

hvorfor måtte du ligge da??

har ikke hatt tegn til annet en tørrmelk her..:P kan ik tro det har noe å si...

Skrevet

Måtte ligge pga at jeg har hatt laserkonisering, så livmorhalsen min er svak. På 3mann flata den ut til 0,6 mm i uke 25. Har berga litt bedre denne gangen da :)

Skrevet

Hehe, skal ikke si det mer :) denne gangen har jeg hatt melk siden uke 32 og har ingen planer om å gå på overtid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...