Gå til innhold

Idag er jeg 25 uker på vei:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen i nærheten av meg her? Deilig og kjenne masse liv :) Har termin 29.01.2013 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 24 uker på vei i dag, termin 6. februar. Lykke til videre!

Skrevet

22 uker i morgen. Termin 20. februar :) Fin gravid-periode å være inne i! Formen er fin, selv om magen plustelig har begynt å komme den siste uken! Blir spennende å se hvor stor den blir.

Skrevet

Jeg var 25 uker på fredag :) termin 28.01.13:)

Skrevet

Termin 29.01.13, så var 25 uker på lørdag :)

Skrevet

Er i uke 26, og har termin 18 januar :) begynner å gå virkelig opp for meg nå om dagen.. Pusser opp babyrom, og vokser som ugress(virker det som) om dagen ;)

Skrevet

23 uker i dag :) deilig å endelig kjenne liv hver dag, og se at magen vokser.

Skrevet

1 som har termin samtidlig som meg,morsomt og 1 som har dagen før Artig. Gratulerer til alle sammen.

Skrevet

Uke 27 idag :) Termin 14 januar. Merker det mer nå, mye er tyngre. Raskere andpusten og magen blir ofte "hard", litt kynnere innimellom. Mye vondt neders i magen da... går nok over. :) Gleder meg til å se den lille :)

Skrevet

Morro :). 2 uker før meg da:). merker jeg er hard i magen selv,rett under navelen og lille babyen er aktiv :). Det forstår jeg at du gleder deg til og se lille babyen din :) gjør det selv

Skrevet

24+5, og termin 3 februar. Deilig å kjenne lillegutt som øver seg på bevegelser mange ganger om dagen!! :) Og veldig moro å se at magen beveger på seg når han leker inni der.. :)

Skrevet

23 uker i dag, og termin 13 februar, så er litt etter;) Men er deilig å kjenne masse liv å ha litt energi igjen:D er spennende nå. Magen er så vidt synlig nå, å jeg har på mamma bukse for første gang;)

Skrevet (endret)

Er 24+5 idag så er rett bak deg :-) tiden flyr og magen vokser!:-)

Endret av Macheriè
Skrevet

Har termin 1 feb, så jeg er 25 uker i morra:)

Skrevet

Morsomt :) Ja er kjempe kos og kjenne liv, min lille er ekstrem aktiv på nattan fortiden kjenner den snur seg :) sett spark eller at han/henne har beveget seg der inne utpå magen 3 ganger :) Herlig,gleder meg til 26 Oktober,for da vet jeg hva jeg får :)

Skrevet

Jobber alle her inne fullt ennå? noen som er blitt sykemeldt eller jobber litt mindre? hatt så vondt i ryggen i det siste, men vet lissom ikke om det er noen vits i å gå til legen med det :P

Skrevet

Jobber 3 dager i uka i steden for 5,men er sykmeldt nå, hadde mye vond i hode,men etter jeg har sykmeldt meg har jeg ikke hatt vondt i hele tatt :)

Skrevet

har ikke lyst til å bli helt sykemeldt da, men jobbe litt mindre kanskje..

Skrevet

Har termin 1 feb, så jeg er 25 uker i morra:)

Har også termin 1.februar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...