Arna_Disa Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Hva synes dere om navnene over? De står på listo(min). Sånn ser den ut 1. Janan 2. Beatriz 3. Octavia 4. Mai Serine 5. Florence 6. Eira 7. Eyla® 8. Sophia 9. Nohaila 10. Mayumi 11. Mashiko 12. Kanya 13. Catia 14. Artimis Hva liker dere/hva liker dere ikke? Trenger desperat hjelp :/ Storesøster heter Rosaria (Melinda) <3 Brukte begge farvoritt navnene på første i tilfelle jeg ikke fikk fler jenter... Lillesøster må ha mellomnavn også..
Februargullet2013 Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Hva synes dere om navnene over? De står på listo(min). Sånn ser den ut 1. Janan 2. Beatriz 3. Octavia 4. Mai Serine 5. Florence 6. Eira 7. Eyla® 8. Sophia 9. Nohaila 10. Mayumi 11. Mashiko 12. Kanya 13. Catia 14. Artimis Hva liker dere/hva liker dere ikke? Trenger desperat hjelp :/ Storesøster heter Rosaria (Melinda) <3 Brukte begge farvoritt navnene på første i tilfelle jeg ikke fikk fler jenter... Lillesøster må ha mellomnavn også.. Mai Serine eller Sophia eneste som var pent de andre er for utlandske,hvis dere bor i norge:)
Nikamo Skrevet 14. oktober 2012 #5 Skrevet 14. oktober 2012 Her var det mange som jeg synes blir for spesielle (for min smak), men til storesøsters navn synes jeg Florence Sophia ville passe fint Og det er pent!
lallala Skrevet 14. oktober 2012 #6 Skrevet 14. oktober 2012 Beatriz og Florence passer ganske bra til Rosaria, fine navn.
Arna_Disa Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2012 Takk for svar De er utenlandske, men jeg er islandsk med iransk bestemor, far er thai/norsk
Februargullet2013 Skrevet 14. oktober 2012 #8 Skrevet 14. oktober 2012 Oki . Mai Serine eller Mai Sophia er forsatt penest
pinoisme Skrevet 14. oktober 2012 #9 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg liker Beatriz, Octavia, Mai og Florence.
Giss Skrevet 14. oktober 2012 #10 Skrevet 14. oktober 2012 Hva synes dere om navnene over? De står på listo(min). Sånn ser den ut 1. Janan 2. Beatriz 3. Octavia 4. Mai Serine 5. Florence 6. Eira 7. Eyla® 8. Sophia 9. Nohaila 10. Mayumi 11. Mashiko 12. Kanya 13. Catia 14. Artimis Hva liker dere/hva liker dere ikke? Trenger desperat hjelp :/ Storesøster heter Rosaria (Melinda) <3 Brukte begge farvoritt navnene på første i tilfelle jeg ikke fikk fler jenter... Lillesøster må ha mellomnavn også.. Janan - høres for meg litt ut som guttenavn.... Beatriz - vakkert og sterkt Octavia - et utrolig kult navn som jeg fallt for på stedet! Mai Serine - vakkert men litt krøkete å si om begge navne blir brukt. Mai i seg selv er vakkert og enkelt. Florence - utrolig vakkert. Desværre så trolig upraktisk på norsk... Eira - helt ok. Veldig vanlig sammenlignet med de andre. Eyla - vakkert. Sophia - pent men veldig anonymt. Nohaila - pent men uvant. Mayumi - pent men uvant. Kanya - litt hardt i klangen men ganske fint. Catia - Uttales det med to eller tre stavelser? Liker det veldig godt om det uttales omtrent som Katja. Litt tungt om man skal si Ca-Ti-A. Artimis - Et morsomt navn. Sterkt. Jeg fallt pladask for Octavia så stemmer på det navnet.
Giss Skrevet 14. oktober 2012 #11 Skrevet 14. oktober 2012 Forslag til doppeltnavn ut fra din liste: Eyla Sophia Eyla Octavia Mai Octavia Octavia Serine Catia Serine
anaina Skrevet 14. oktober 2012 #12 Skrevet 14. oktober 2012 Beatriz eller Mai Serine Hva med Konstanse eller Constance? Står også fint til Rosario.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 15. oktober 2012 #13 Skrevet 15. oktober 2012 Beatrice ( men stavet på denne måten) Sophia Eyla Eira Eyla Beatrice? Eira Beatrice Sophia Beatrice? Janan? Janan Banan hører jeg da, det er ikke spesielt kult i skolegården. Har du utenlandsk slekt eller mann, siden mange av navnene er så spesielle?
Arna_Disa Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #15 Skrevet 18. oktober 2012 Hva synes dere om navnene over? De står på listo(min). Sånn ser den ut 1. Janan 2. Beatriz 3. Octavia 4. Mai Serine 5. Florence 6. Eira 7. Eyla® 8. Sophia 9. Nohaila 10. Mayumi 11. Mashiko 12. Kanya 13. Catia 14. Artimis Hva liker dere/hva liker dere ikke? Trenger desperat hjelp :/ Storesøster heter Rosaria (Melinda) <3 Brukte begge farvoritt navnene på første i tilfelle jeg ikke fikk fler jenter... Lillesøster må ha mellomnavn også.. Janan - høres for meg litt ut som guttenavn.... Beatriz - vakkert og sterkt Octavia - et utrolig kult navn som jeg fallt for på stedet! Mai Serine - vakkert men litt krøkete å si om begge navne blir brukt. Mai i seg selv er vakkert og enkelt. Florence - utrolig vakkert. Desværre så trolig upraktisk på norsk... Eira - helt ok. Veldig vanlig sammenlignet med de andre. Eyla - vakkert. Sophia - pent men veldig anonymt. Nohaila - pent men uvant. Mayumi - pent men uvant. Kanya - litt hardt i klangen men ganske fint. Catia - Uttales det med to eller tre stavelser? Liker det veldig godt om det uttales omtrent som Katja. Litt tungt om man skal si Ca-Ti-A. Artimis - Et morsomt navn. Sterkt. Jeg fallt pladask for Octavia så stemmer på det navnet. Tusen takk for hjelp Jeg elsker Octavia også Catia utales omtrent som Katja, men litt forskjellig på J, den blir til I.. Katija
Arna_Disa Skrevet 18. oktober 2012 Forfatter #16 Skrevet 18. oktober 2012 Beatrice ( men stavet på denne måten) Sophia Eyla Eira Eyla Beatrice? Eira Beatrice Sophia Beatrice? Janan? Janan Banan hører jeg da, det er ikke spesielt kult i skolegården. Har du utenlandsk slekt eller mann, siden mange av navnene er så spesielle? Jepp, jeg er fra Island, men min farmor er fra Iran. Far er halvt Thai/halvt Norsk.
Snellamedto Skrevet 18. oktober 2012 #17 Skrevet 18. oktober 2012 Octavia heter bilen vår.. og mange andres bil :-) Eira er min desiderte favoritt!
Sjeva Skrevet 18. oktober 2012 #18 Skrevet 18. oktober 2012 Vil du høre min mening. Så blir det litt hva jeg assosierer det med. Jeg beklager veldig vist jeg fornærmer For jeg prøver ikke å gjøre det. 1. Janan - banan ble det i mitt tullete hode 2. Beatriz - ser for meg ei herlig lita tulle 3. Octavia - ja ja jeg har også en slik bil men navnet var bare så lekkert og jeg tenker heller roma og oktober. kjempe fint!! 4. Mai Serine - her ble navnet litt flatt 5. Florence - florence and the machine...... 6. Eira - hundenavn (nabo hunden het det) jeg liker ikke hunder... 7. Eyla® - søtt navn 8. Sophia - Oldemoren min 9. Nohaila - spesielt og fint 10. Mayumi - spesielt og fint 11. Mashiko - her er jeg så dustete at jeg tenker sushi. beklager... 12. Kanya- kanya west det er det første jeg får i hode. 13. Catia - liker navnet Katja. 14. Artimis - Her er et gudenavn.... pil og bue.... ikke noe dårlig følelse rundt det navnet. Du har en fin liste. Jeg ønsker dere lykke til og håper jeg ikke fornærmet deg på noen måte. Jeg valgte også et litt utradisjonelt navn til min datter. Det beste er å ikke si det til noen før barnet kommer. Da kan ingen dømme ditt navnvalg.
Arna_Disa Skrevet 19. oktober 2012 Forfatter #19 Skrevet 19. oktober 2012 Du fornærmet meg ikke Jeg er ikke lett-fornærmet Takk for hjelp. Men Mashiko blir til sushi? hahahah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå