Gå til innhold

Lekkasje og ammeinnlegg

Anbefalte innlegg

Når uke 24 i morgen, og i går oppdaget jeg at det er kommet "melk" i brystene, gulaktig væske som pipbler ut. Sett det har vært flekker i sengen men ikke tenkt mer på det før i går morges. Når er det vanlig å starte med ammeinnlegg og bør en ligge med bh og innlegg om natten?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980200-lekkasje-og-ammeinnlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør vel starte med ammeinnlegg når du lekker melk! Jeg for min del fikk ingen melk før etter fødsel, så jeg brukte det ikke.

Hvis du skal ligge med BH tror jeg den bør være ganske løs og uten spiler. Hvis det ikke er så mye du lekker kan du jo kanskje ligge på et håndkle?

og coop sine var jeg veldig fornøyd med änglamark eller noe sant :) jeg sov med bh under hele ammperioden, lakk heldigvis ikke før fødsel. men lakk så ille at etter dusjen måtte jeg tørke puppene og få på bh med innlegg, enn så var det bare å dusje igjen for da var jeg full i melk...

Har hatt litt "nattlig lekkasje" jeg også, men ikke dømte at jeg orker å begynne med ammeinnlegg. Det er heller ikke hver natt. Men skal ha innleggene klare i tilfelle det blir lekkasje på dagtid også. Til nå har det vært uproblematisk.

Annonse

Sånn er jeg å!er i uke 22 nå, og gikk fra DD til H cup. :-(

Jeg lekker "melk" legen sa det ikke var unormalt....?

Men iallefall så hun at jeg måtte bruke amme innlegg, helst i Ull.

Nå på vinteren for å unngå betennelse for det er man ekstra utsatt for iallefall med lekkasje. Og være ekstra forsiktig så de ikke ble kalde. selv om jeg får hete-tokter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...