Gå til innhold

Start av fødsel??

Anbefalte innlegg

Hvordan starter d egentlig m rier..? Har hatt jevnlige sammentrekninger siden kl 1700 i dag altså i 4 timer.. Først kom d ca hvert 15 min ca åså hvert 10 så hvert 5 å nu hvert 3 min..

Er sån ca tie..

Men dem er ikke særlig vonde.. Kjenner dem ja, men ikke sån at d gjør vont?

Er d kanskje bare masrier eller masse kynnere siden jeg har vasket mye i dag.. Off.. Lurer fælt.. + vil ringe eller dra på sykehuset hvis det er falsk alarm..

Er 36+1 i dag, å har svangerskapsdiabetes så babyen er større en normalt..

Fikk en jente for 5 år siden i uke 35+4.. Hadde svangerskapsdiabetes da å.. Men fødselen hennes startet m vannavgang så da var jeg ligsom sikker.. Så tok reine seg sakte men sikkert opp å hadde en fødsel på 15 timer..

Ble litt mye deher.. Men d jeg lurer på er om riene skal være vonne nå å dette bare er falsk alarm? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980168-start-av-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en hel natt mer akkurat slik du beskriver, og dro inn til føden for jeg var usikker...var bare maserier for min del, ingen effekt.. Kom og hvert 3 min til slutt...var vondt men ikke "oi nå blir det baby -vindt" om du skjønner...og bed ekte rier blir magen HARD og da ikke kynner hard mem så hard at man føler man kan knuse Stein med den...og det skal jo gjøre grisevondt å ha rier :) men det kan jo være maserier eller modningsrier som kan føre til ekte rier i natt eller neste uke , kroppen gjør seg klar, du har jo uansett ikke lenge igjen :) men er du usikker så er det lov å ringe til føden og forklare vondter du har og høre hva deres mening et :) det er ikke å være hysterisk, men ikke alltid lett å vite tenker nå hvertfall jeg:)

Annonse

Jeg har hatt flere dager nå med masse rier, dem varierer fra en gang i timen til to på 5 min osv... Så det er regelmessig men uregelmessige. Noen varer over 2 minutter mens andre gir seg raskt. Man blir sliten av det. Men kommer ikke stort lengre enn det. Vondt er det å i grunn, men sikkert ikke noe i forhold til hva som kommer. Men det positive i det er att kroppen virkelig jobber og gjør seg klar til fødsel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...