Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #1 Skrevet 13. oktober 2012 Hei, Jeg hadde veldig flaks på et loppemarked i dag og fant et helt fantastisk nattbord. Det trenger bare å fikses litt. Jeg er ganske så blank når det kommer til å pusseopp gamle møbler. Er den noen som har noen tips om hva jeg bør gjøre? Tenkte å pusse det, vaske det med kraftvask også sette i gang. Skal det noe grunning til før jeg maler, og hvordan maling bør jeg bruke? Har tenkt til å fikse på en gammel tripp-trapp-stol i samme slengen. Noen tips om hvordan man gjør dette penest? Tusen takk
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #2 Skrevet 13. oktober 2012 Vask det først, så puss det og mal med vannbasert heftgrunning. Så maler du med enten oljemaling eller akrylmaling for tre. Oljemaling blir absolutt penest, men det lukter mye mens du maler.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 13. oktober 2012 #3 Skrevet 13. oktober 2012 Og om de er behandlet med noen form for beis eller olje eller har kvister i seg, bruk sperregrunn:-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2012 #4 Skrevet 13. oktober 2012 Tuuusen takk. Gleder meg til å begynne Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå