Gå til innhold

kastet dere opp under fødselen???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Begynte å spy så snart riene begynte å bli kraftige. Og fikk løs mage. Skikkelig kult å sitte på do med spraybæsj, rier og spy samtidig! Yey!

Men spyinga ga seg etter noen timer da. Tror ikke kroppen hadde greid å spy OG ha så sterke rier (stormrier) samtidig...

Annonse

Kastet opp under alle tre fødslene, men bare en gang med de to siste. Jordmor fortalte meg at det var et tegn på at fødselen gikk inn i den "aktive" fasen...dvs pressriene kom ikke lenge etter. Første gang kastet jeg opp lenge, men er sikker på at det var lystgassen jeg ble kvalm av. Usj, det var pyton altså:(

Kastet opp ett par tre ganger... Kom som kastet på meg innimellom.. Kom aldri over i noen aktiv fase med press rier å sånn.. Endte i hastesnitt og husker jeg ble kvalm når dem stifta igjen så kasta opp når siste agrafen var i.. Så snakk om å teste opr. Såret med det samme:p

Annonse

Gjest Mammantil2prinser

Jeg kastet ikke opp :)

Meeen, fikk den verste hangover av lystgassen! :o seriøst aldri vert så dårlig å kvalm (men ingen oppkast) så var faktisk "positivt" at baby ble fraktet rett på intensiv for noen timer. Så fikk lystgassen forlate kroppen! :/ men jeg kaster aldri opp da! Har aldri spysyka eller noe.

Kastet opp under hele fødselen til jenta mi for 5 1/2 år siden. ( hadde vært innlagt på sykehuset dagene før pga oppkast også, men ble skrevet ut mandag og kom inn igjen på tirsdag morgen og fødte natt til onsdag 10 dager over termin)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...