Gå til innhold

Gutt eller jente

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg valgte å få vite kjønnet sist graviditet.

Denne ganger er jeg usikker.

Er skrekkelig nysgjerrig av natur, så jeg er ikke sikker om jeg klarer å la være.

Var ute og handlet klær til min datter i dag og blikket mitt glante jo bort på det aller minste.

Og tankene mine begynte å strømme og drømme om hva jeg får nå.:)

Skal dere vite kjønnet?

Og til dem som ikke velger det. Hvilken motivasjon har dere for å ikke gjøre det? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980115-gutt-eller-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal vite. Har visst med begge de andre også. Kan ikke se for meg at jeg greier å ikke få vite, er altfor nysgjerrig. Men jeg tenker sånn at om jeg får overraskelsen i uke 18 eller uke 40 så er det like stor overraskelse for oss uansett. Og vi har to jenter fra før så synes det er greit å kunne bytte ut litt jenteklær med gutteklær om det skulle vise seg at det blir gutt.. og så liker jeg muligheten til å tenke litt på navn til den kommende babyen. Men kjenner mange som ikke vil vite, og er litt misunnelig på selvdisiplinen deres:-)

Annonse

Vi skal ikke vite :) Synes det er spennende.....visste ikke sist heller, og glemte å spørre når han komt! Gikk sikkert 30 sekund-1 minutt fra jeg fikk han på brystet til jeg kom på å spørre/se etter. Hehe! Var liksom ikke viktig i det hele tatt. Rart :)

Men merker at det irriterer meg litt når alle "antar" at jeg ønsker meg motsatt nå. Jeg ønsker meg bare ett velskapt barn. Virkelig. Og får vi ikke det, så får man det man får <3

Vi vil også vite det, om kan se det når vi er på UL. Om vi skal dra på ekstra dersom ikke klarer å se det på den vanlige har vi ikke diskutert enda; er jo godt over en måned til vi skal.

Vi er sent i rekken av venner med å få barn, så har fått beskjed om å si i fra når vi vet, så pakkes "riktig" tøy etc fra våre forskjellige venners barn ned til babyen vår :)

Og jeg tror vi kan trenge nesten 20 uker på å bli enige om navn, hahaha!

Annonse

Vi vil gjerne vite det, var på UL i går, 12+5. Mini ble målt til å være 13+0 der. Vi syntes det så veldig ut som en gutt, men damen ville ikke si noe til oss, fordi de ikke hadde lov! Så da må vi smøre oss med tålmodighet i 5 uker til ordinær UL :)

Vi vil vite, er så utrolig nysgjerrige begge to! Visste det med snuppa vår også, men da måtte vi på ekstra UL i uke 24 for å se, for hun knep beina sammen på ordinær UL! Vet ikke om vi kommer til å ta ekstra UL igjen om denne også er sjenert, eller om vi bare lar det være en hemmelighet. Vi har en følelse av at det er en jente til :)

Vi ville vite det med begge to :) Følte på meg at det var en gutt første gangen og det stemte. Denne gangen følte jeg på meg at det var gutt men håpet i det lengste på at det var jente.. Men det er en lillebror i magen her hvertfall, det så vi tydelig på tidlig 3D UL <3

• 4 uker senere...

Skal på oul i neste uke, og vi har bestemt oss for at vi vil vite det dersom det går an å se.

Det er egentlig ungene som har bestemt at vi skal vite det, men min mann er også veldig spent og har lyst å vite det. Så da kan ikke jeg ikke vite... Det hadde jeg ikke klart. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...