Gå til innhold

Tvillingene mine kom 35+0

SOMMERSMILET

Anbefalte innlegg

Da er gullungene mine kommet til verden<3 De kom den 7.okt kl 03.03 og 03.05 med keisersnitt siden begge var i sete. Begynte med at vannet gikk hjemme 00.30,så da var det bare og legge seg ned og ringe føden og så kontakten de ambulanse. Alt gikk kjempe fint og det var så supre folk som tok i mot meg på føden. Samboer var med hele veien utenom akkurat når de klargjorde meg for oprasjonen. Fikk spinalbedøvelse. Ikke fryktelig vondt,men helt klart ubehagelig de få sekundene/minuttene det varer. Så fikk samboer komme inn og sitte bak forhenget med meg. Veldig rar følelse og bli ristet og dratt i men ingen smerter. Det var en ubeskrivelig følelse og høre lille jenta mi grine for første gang. Helt fantastisk<3 Lillegutt var stille med engang,men skrek etterhvert men kun på ut el innpust så han ble tatt med på intensive avd for oppfølging. Lå der i 2 dager og er god nå:-) Jenta slet litt med temp så hun la de på pappa sitt bryst med litt annen varme og tempen kom fort opp så hun hadde det fint. Før de for avgårde med de så fikk jeg sett de fort da,så ble jeg sydd igjen og fraktet til observasjon. Det gikk faktisk 4 timer før jeg fikk sett henne og 7 timer med han. Jeg følte det gikk greit siden jeg viste de var med faren og jeg var ganske dopet og sovnet mye.

I morgen er de 1 uke gamle og vi er fortsatt på sykehuset. De mates gjennom sonde og nå er ammingen kommet litt igang. Vi kan reise hjem en av dagene til uka men de kommer til og ha sonde hjemme en stund. De veide 2055 (jenta) og han 2465,de har gått ned i vekt ,men begynner og nærme seg fødselvekt igjen.

Nå storkoser vi oss og gleder meg syyykt mye til og reise hjem:-):-):-)

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...