Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Jurister og advokater. Snakker av erfaring - vært borti tre stykker. Slitsomme. I tillegg er de jo naturlig nok argumentasjonssterke.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Overleger. Først de. Så Gud, Alla, Budda etc.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Hallo? Jurister?? Ikke tale om De alle værste er leger. Av typen Asker-Blærum-pappabetaler-håretisleik-tror-vi-vet-ALT-om-ABSOLUTT-ALT-for-vi-er-jo-LEGER! (Og det er pappa også!)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #10 Skrevet 12. oktober 2012 Hmm.. Leger. Og mange lave utdannelser faktisk. A la fysioterapeut, sykepleier og lærere.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #11 Skrevet 12. oktober 2012 Leger og sosionomer! Sosionomer fordi de ser så gravalvorlig på dette med penger, har noen i omgangskretsen. Leger fordi de redder jo tross alt liv! Har noen venner som er sykehusleger, og det er jo bare de som virkelig har en viktig jobb. De liker godt å se ned på sine kollegaer i allmenn praksis.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #12 Skrevet 12. oktober 2012 Jordmødre! skikkelig bedrevitere og slitsomme
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #13 Skrevet 12. oktober 2012 Ingeniører.... Jobber sammen med dem, og de tror de er Gud fordi de lager ting som gjør at vi lettere får opp oljen. Og ser ned på alle som ikke har gått på NTNU
Miamimom Skrevet 12. oktober 2012 #14 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg jobber med masse advokater, jurister og meglere og jeg har bare gode ord :-) Sykehuspersonell er de jeg synes passer best til beskrivelsen. Og jordmødrene er helt klart verst! Har skjelden vært så irritert som de gangene jeg har vært på føden. Takke meg til kirurgene og overlegene fremfor jordmødrene..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #16 Skrevet 12. oktober 2012 Hmm.. Leger. Og mange lave utdannelser faktisk. A la fysioterapeut, sykepleier og lærere. Hehe, lave utdannelser? 4 år på høgskole er det lav utdanning? De som bare har fagbrev da, er det ikke utdannelse det da eller?
4Hjerter Skrevet 12. oktober 2012 #17 Skrevet 12. oktober 2012 Husker godt at jeg hadde sommerjobb som renholder på et stort sykehus. Var 18 år og gikk almenn økonomi.. Etter 8 uker rundt på avdelingene var jeg overbevist om at jeg ihvertfall ALDRI skulle bli sykepleier!! Merkelig hvor viktige og ekle mange av de var... Har flere gode venner som er både sykepleiere, lege, jormødre og lærere så jeg har jo skjønnt at man ikke skal dra alle over en kam. Men tror at i de yrkesgruppene er det mange "strebere" -folk som har masse skole men alikevel ikke tjener fett;-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #18 Skrevet 12. oktober 2012 Ambulansearbeidere!! Gud så mange bedrevitende jeg har møtt av den sorten.. Og ikke skjønner jeg hvorfor de føler seg utrolig ovenpå??? F De har videregående utdannelse! Og for det meste driver de taxivirksomhet..
Von Hertelhofen Skrevet 12. oktober 2012 #19 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg får aldri mer "Jeg er Gud, du er en liten dritt og jeg bestemmer" følelse, enn av dørvakter på nattklubber! Men godt mulig dette bare er et fenomen i min by. Her er det ofte de verste bøllene som får den jobben, og som ser sitt snitt til å leke med makten.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #20 Skrevet 12. oktober 2012 Hmm.. Leger. Og mange lave utdannelser faktisk. A la fysioterapeut, sykepleier og lærere. Hehe, lave utdannelser? 4 år på høgskole er det lav utdanning? De som bare har fagbrev da, er det ikke utdannelse det da eller? Nei
Regina Phalange Skrevet 12. oktober 2012 #21 Skrevet 12. oktober 2012 Folk ansatt i bydelen som behandler sykehjemsplasser, barnehageplasser Osv
marsve Skrevet 12. oktober 2012 #22 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg får aldri mer "Jeg er Gud, du er en liten dritt og jeg bestemmer" følelse, enn av dørvakter på nattklubber! Men godt mulig dette bare er et fenomen i min by. Her er det ofte de verste bøllene som får den jobben, og som ser sitt snitt til å leke med makten. Signerer den.
marsve Skrevet 12. oktober 2012 #23 Skrevet 12. oktober 2012 Hmm.. Leger. Og mange lave utdannelser faktisk. A la fysioterapeut, sykepleier og lærere. Hehe, lave utdannelser? 4 år på høgskole er det lav utdanning? De som bare har fagbrev da, er det ikke utdannelse det da eller? Nei Fireårig høyskole eller universitetsutdanning er lav utdanning?? Hva er vanlig utdanning da? Og hva er høy utdanning?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #25 Skrevet 12. oktober 2012 Hmm.. Leger. Og mange lave utdannelser faktisk. A la fysioterapeut, sykepleier og lærere. Har i alle fall lenger utdannelse enn en lege! (Hilsen lærer!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå