Gå til innhold

Tips til sydenferie med barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har aldri reist med så store barn, men regner med de fleste charterdestinasjonene i europa er barnevennlige.

Vi var i Thailand da snuppa var 5 mnd og det var helt topp. Skal nå til Kap Verde i julen; gleder oss masse, men er spent på hvordan 8 timer på fly med en på 15 mndr blir......

Prøv dere på type Blue village - Star Tour eller Ving sine familie steder (husker ikke navn i farten).

De har ofte alt dere trenger på hotelområdet. Div bassengområder, butikker og restauranter og underholdning for barn og voksne på kvelden.

Har jobbet på et Blue Village, og det er absolutt å anbefale :)

Annonse

Jeg var på Mallorca i sommer. Bodde på sunving resort & spa Alcudia. Mine barn er 2 og 5 å, og synes dette var en super plass. Barnebassenget hadde to sklier, største nådde botnet overalt, samtidig var det lekeplass ved siden av derdi kunne leke, tegne og se film sammen med noe ansatte. På kveldene var det barneshow, på dagtid var det div aktiviteter som de kunne være med på med Lollo og Bernie. Dette hotellet har fere bygninger, så pass a event på hvilken bygning dere får plass på. Vi bodde i hovedbygget som het nuevas palmeras.

Skal på blue village hotell på Kreta til sommeren med mine som da er 22mnd. Ser supert ut:). Har ikke vært der før, men har vært på andre blue village hotell bla på Rhodos, Kreta (annet sted) og gran canaria. Og de er alle kjempe bra, og veldig barnevennlig. Kan låne barneseng, stol og trille om en ønsker, og det er lekeplass, barnebasseng ol. :). Ving har jeg også god erfaring med på ulike plasser. Får god informasjon fra nettsidene. Jeg har aldri opplevd at det er dårligere enn det som står. Drar alltid til 4elr5 stjerners hotell. Lykke til:).

Har aldri reist med så store barn, men regner med de fleste charterdestinasjonene i europa er barnevennlige.

Vi var i Thailand da snuppa var 5 mnd og det var helt topp. Skal nå til Kap Verde i julen; gleder oss masse, men er spent på hvordan 8 timer på fly med en på 15 mndr blir......

Hei:) Vi skal til Thaliand i des. Med ei på 15 mnd og spire i magen. Var det noe spesielt dere hadde med dere? Eller andre tips? :)

Hei:) Vi skal til Thaliand i des. Med ei på 15 mnd og spire i magen. Var det noe spesielt dere hadde med dere? Eller andre tips? :)

Hvis du skal til et av turistdestinasjonene trenger du egentlig ikke tenke så mye på å ha med masse ting; du får kjøpt alt du trenger og mere til ;)

God tur forresten :)

Hvis du skal til et av turistdestinasjonene trenger du egentlig ikke tenke så mye på å ha med masse ting; du får kjøpt alt du trenger og mere til ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...