Gå til innhold

Dere som kunne se kjønn på tidlig ul...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får nok jente, 90% sjanse for det sa legen ved tidlig ultralyd (12+5). Men vi tok hos dr.lundring på jessheim, og han er spesialist. Venninnen min tok hos en i oslo og de kunne ikke engang se om barnet var friskt eller ikke, bare tull og tøys.. Skyldte på dårlig utstyr og ville ha de tilbake om 10 dager, men betale måtte de.

Takk for svar :) Fikk også 3d bilder men så ingen antydning til kjønn. Babyen lå så godt gjemt. Men fikk se en frisk og sprellende baby så da er det vel bare å prøve å vente tålmodig på ordinær ul 19. Nov.

Annonse

Fikk beskjed om gutt i 12+0. Spesialisten pekte på "tuten", og vi så den tydelig vi! Bra UL har han også :) . I uke 18 var det jente ;).

Det samme så vi i uke 12+4..jordmor nevnte ingenting, men både jeg og mannen min kommenterte etterpå at vi tydelig så en "snopp". Har likevel en følelse på at det er en jente denne gangen. Blir spennende se i uke 18..

Annonse

Både gutter og jenter kan ha "snopp" i uke 12, dvs klitoris er fremdeles ganske stor, men tilbakedannes mot uke 18 :) Vært hos spesialist på Nasjonalt kompetansesenter for fostermedisin i uke 12 i alle 3 svangerskapene, og alle sier det samme, at de "gjetter" riktig kjønn i ca 50% av tilfellene så tidlig.. ;) Så jeg stoler i grunn ikke på det de ser, noe de selv også sier vi ikke bør gjøre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...