Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Ja, da fikk man konstantert kraftig bekkenløsning. Yeey liksom.. Men fikk masse øvelser jeg skal gjøre, og må til behandlig en gang i uken frem til fødsel(hvis nødvendig). Håper at jeg blir "frisk" igjen!!:-)
Sommerfugl78 Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Lykke til :-) Jeg har vært hos kiropraktor og er blitt mye bedre :-)
Stolt-mamma-til-to-troll Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2012 Takk :-) Har tenk på det, men manuell terapeuten mente at øvelser og massasje ville hjelpe bedre :-)
Ele Skrevet 15. oktober 2012 #4 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg har bekkenlåsning og skal begynne hos manuellteraput om ikke lenge! Har vært til fysio uten særlig effekt, men har vært til manuellterapaut før med nakkevondt og fikk veldig god hjelp, håper på det nå også!
mbea Skrevet 15. oktober 2012 #5 Skrevet 15. oktober 2012 Jeg skal tilbake på fredag, blir behandling nummer 4... Har klart meg nesten 4 uker siden sist og kjenner jeg trenger det.. Nå har jeg fått smerter som stråler ned fra rumpa til leggen.. Veldig ubehagelig.. Håper på bedring på fredag..
Solstråle86 Skrevet 15. oktober 2012 #6 Skrevet 15. oktober 2012 Muligens ett litt dumt spørsmål, men hva er forskjellen på en fysioterapaut og en manuellterapaut? :-)
lorthomla Skrevet 15. oktober 2012 #7 Skrevet 15. oktober 2012 En manuellterapeut er en fysioterapeut med videreutdanning. De kan manipulere eller "knekke" som vi kaller det, de kan også stille diagnose/sykemelde. Dette kan ikke en fysioterapeut. Mulig det er flere forskjeller også, uten at jeg vet det. Jeg går selv til manuellterapeut for bekkenløsning/bekkenlåsning, og har stor effekt av behandlingene :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå