Gå til innhold

sex med Kondom er likte godt,men

Anbefalte innlegg

Får så mye UVI,så vi bruker det. bare lurer på hvis begge dusjer før sex og vasker seg sikkelig ren,tror dere at det hjelper da? eller er det like greit og bruke kondom for og unngå det? Vil ikke ha mer Penclin nå,er vel ikke så bra for ungen,selvom jeg får det jeg kan ta i svangerskapet :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143979856-sex-med-kondom-er-likte-godtmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hjelper ikke her,Tisser hver gang etter sex. er veldig kjedelig og bruke kondom ja,begge er renslige,men får UVI for det,så får dusje begge to rett før da er jo begge rene, og hvis ikke det hjelper får vi bare vente med akkurat samleie

Har vært plaget av mye uvi, så skjønner det er fryktelig kjedelig at det dukker opp gjentatte ganger.

Dusj først, og tiss innen 15 minutter etter samleie - det er jo de beste tipsene. Drikk appelsinjuice for å surgjøre urinen, og fyll gjerne på med drikke etter sex. Kjedelig å måtte opp og tisse om natta, men uvi er kjedeligere :)

Jeg pleier å bruke tranebærkapsler til vanlig, men jeg tror ikke det anbefales når man er gravid.

Tusen takk for svar. Ja er veldig kjedelig,men det viktigste er uansett babyen i magen, klarer og vente med sex til jeg har født jeg,men vil jo helst ikke det. skal prøve alt det du skriver og se om det hjelper :) Har Aldri UVI når jeg ikke er gravid,så er kun nå som jeg får det tydeligvis

Har vært plaget av mye uvi, så skjønner det er fryktelig kjedelig at det dukker opp gjentatte ganger.

Dusj først, og tiss innen 15 minutter etter samleie - det er jo de beste tipsene. Drikk appelsinjuice for å surgjøre urinen, og fyll gjerne på med drikke etter sex. Kjedelig å måtte opp og tisse om natta, men uvi er kjedeligere :)

Jeg pleier å bruke tranebærkapsler til vanlig, men jeg tror ikke det anbefales når man er gravid.

Tranebærkapsler kan man fint ta når man er gravid, har jeg lest en eller anna plassen :)

Annonse

Ikke ta tranebær uten å forhøre deg med lege/jordmor/apotek om hvilke typer som er trygge å ta. Det er ikke alle typer som kan brukes under graviditet, og det er heller ikke sikkert du "får lov" av lege eller jordmor til å ta det. Det kan ofte være usikkerhet om innholdet i naturlegemidler, derfor er det viktig å sjekke først :)

Hørt veldig mye forskjellig om tranebærkapsler, men tranebærjuice er ikke farlig! Drikke helst usøtet, den finner du i Helsekostbutikker og det er bare ren juice. Smaker ikke noe godt, men virker hos meg hver gang jeg kjenner at det er på gang. Tiss og dusj/vask deg etter sex også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...