Gå til innhold

Sitte på fanget til en annen mann, er det greit?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ikkje problemet med og sitte på andres fang.

Blir ein voldtatt da eller ??

Tror du jeg stikker av med gubben for det ???

Er det sjekke triks ????

Eller er sjalusien som gnager i fruene rundt meg ??? ( ta dokke sammen )

Er det sjekke triks ????

Du ser ikke noe problem, men andre synes at det er et probem.

Hva i all verden skal du på andres menns fang å gjøre uansett?

Det kommer an på hvorfor man sitter på fanget til en annen mann. Jeg har gjort det to ganger på fest. Den ene gangen fordi en mann tok sitteplassen min. Da sa jeg rett og slett; hvis du ikke flytter på deg så setter jeg meg på deg! Jeg satt meg ned...og så gkk det et par minutter før jeg hadde stolen for meg selv, hehe! Den andre gangen satt jeg og kompisen min på fanget til en felles kompis av oss, på tull selvfølgelig. Det jeg prøver å si er at å sitte på fanget til noen ikke alltid betyr at man har tenkt til å være utro eller at man flørter.Heller ikke det å danse med eller å gi en klem til en av det motsatte kjønn.

Er det sjekke triks ????

Du ser ikke noe problem, men andre synes at det er et probem.

Hva i all verden skal du på andres menns fang å gjøre uansett?

Jeg jobber i ute bransjer og ser kor godtruende kvinnene er her. Ser mykje som du ikkje ser.

Er mangen slik som ho over skriver. Men det betyr ikkje at dei stikker med menna fordet.

Annonse

Det kommer an på hvorfor man sitter på fanget til en annen mann. Jeg har gjort det to ganger på fest. Den ene gangen fordi en mann tok sitteplassen min. Da sa jeg rett og slett; hvis du ikke flytter på deg så setter jeg meg på deg! Jeg satt meg ned...og så gkk det et par minutter før jeg hadde stolen for meg selv, hehe! Den andre gangen satt jeg og kompisen min på fanget til en felles kompis av oss, på tull selvfølgelig. Det jeg prøver å si er at å sitte på fanget til noen ikke alltid betyr at man har tenkt til å være utro eller at man flørter.Heller ikke det å danse med eller å gi en klem til en av det motsatte kjønn.

Ja du kan jo danse med en annen mann, eller med hvor mange menn du måtte ønske..men du ville kanskje ikke tatt roliglåten tett i tett med en annen?

Du må da kunne se forskjellen på det du beskriver, og det som skinner igjennom at flere andre her mener :)

Nei det hadde jeg ikke gjort. Og hadde ikke likt om mannen hadde ei jente på fanget sitt heller. Men det hadde han ikke gjort uannsett, så trenger ikke være redd for det :P

Hehehe, ok... Right.

??? Kjenner du meg eller mannen min siden du "ler" av det jeg skriver?

Nei det hadde jeg ikke gjort. Og hadde ikke likt om mannen hadde ei jente på fanget sitt heller. Men det hadde han ikke gjort uannsett, så trenger ikke være redd for det :P

Hehehe, ok... Right.

??? Kjenner du meg eller mannen min siden du "ler" av det jeg skriver?

Neida, bare naivt å tro at en annen dame aldri kommer til å sitte på fanget til mannen din.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...