Gå til innhold

Sitte på fanget til en annen mann, er det greit?

Anbefalte innlegg

Venninnen min synes jeg gikk over streken. Var ute å festet med henne på fredag, og vi kom i prat med noen menn. Jeg satt på fanget til han ene (plassen min var tatt når jeg kom tilbake, var slik jeg havnet der). Ble sittende der en stund og prate da. Hun mente jeg var over streken, mener dere?

Fortsetter under...

Jeg ville aldri satt meg på fanget til en annen mann, det ville være helt feil for meg. Ikke ville jeg tolerert at mannen min hadde et annet kvinnfolk på fanget heller.

men om det er greit for deg eller ikke er en sak mellom deg og din mann.

Annonse

det har jeg gjort maange ganger, ser ikke helt problemet?

Mannebeinet har også haft andre kvinner i sitt fang.. Skal man virkelig være så sjalu at man ikke kan sitte på fanget og snakke med andre enn mannen? Eller at mannen ikke kan snakke med andre kvinner..?

neitakk ..

Jeg synes det er helt greit. I vennegjengen her sitter vi på hverandres fang om det passer slik, og jeg har ingen problemer med å sitte på fanget til kamerater selv om mannen min er her, og heller ikke at han har venninner på fanget. Bortsett fra den falske kjerringa som er en reel trussel da...

Jeg hadde blitt lei meg om samboeren min hadde ei jente på fanget pga at plassen hennes var opptatt. Hadde ikke blitt sengekos den kvelden for å si det slik.

Jeg synes det var over streken i vårt forhold, men kjenner ikke deres forhold og hvor deres grenser går.

Jeg har ikke noe problem med det. Kan gjerne gjøre det mens mannen ser på også. Det er greit. Det er selvfølgelig det samme med ham. Det plager meg ikke om en annen dame sitter på fanget hans en stund heller. Uansett er det vi to som går hjem sammen etterpå.

Annonse

det har jeg gjort maange ganger, ser ikke helt problemet?

Mannebeinet har også haft andre kvinner i sitt fang.. Skal man virkelig være så sjalu at man ikke kan sitte på fanget og snakke med andre enn mannen? Eller at mannen ikke kan snakke med andre kvinner..?

neitakk ..

Det trenger ikke ha noe med sjalusi å gjøre. For oss er det fordi vi respekterer hverandre. Og man kan fint prate med andre uten å sitte på fanget...

Kommer helt an på hvem det er. Jeg kan godt sitte på fanget til kompiser, kollegaer jeg kjenner godt og mine svogre eller andre familiemedlemmer. Altså mennesker jeg kjenner godt, der begge kjenner grensene og der det ikke er noe "mer".

Samme andre veien, jeg bryr meg ikke om mannen min har en felles venninne, kona til broren sin etc på fanget. Og det er sånt vi godt kan gjøre foran hverandre uten at noen blir sjalu av den grunn.

Men en vilt fremmed? Nei, det blir å gå over streken. Så også om det er noen man vet er interessert i mer.

Hve skjer med at det alltid blir dratt opp sjalusi eller tillit i slike sammenhenger da?

Jeg ville aldri satt meg på fanget til en annen mann. Ikke fordi min kjæreste ikke stoler på meg eller er sjalu, men fordi vi respekterer hverandre. Jeg ville ikke gjort det og jeg ville ikke likt det om noen andre satt på fanget hans. Det er faktisk min plass :)

Akkurat som om jeg aldri ville sovet i samme seng som en annen mann uansett om det skulle være med klærne på.

Jeg ville ikke latt en mann spandere drinker på meg en hel kveld om vi snakket sammen. Ei heller ville jeg ha tilbringt en hel kveld i en bar med en fremmed mann. Jeg forventer at han ikke gjør det heller.

Sikter nå til flere av disse "er dette greit?" temaene som har vært i det siste.

Mulig jeg virker snerpete her, men det handler for meg om respekt for partner og seg selv.

Hve skjer med at det alltid blir dratt opp sjalusi eller tillit i slike sammenhenger da?

Jeg ville aldri satt meg på fanget til en annen mann. Ikke fordi min kjæreste ikke stoler på meg eller er sjalu, men fordi vi respekterer hverandre. Jeg ville ikke gjort det og jeg ville ikke likt det om noen andre satt på fanget hans. Det er faktisk min plass :)

Akkurat som om jeg aldri ville sovet i samme seng som en annen mann uansett om det skulle være med klærne på.

Jeg ville ikke latt en mann spandere drinker på meg en hel kveld om vi snakket sammen. Ei heller ville jeg ha tilbringt en hel kveld i en bar med en fremmed mann. Jeg forventer at han ikke gjør det heller.

Sikter nå til flere av disse "er dette greit?" temaene som har vært i det siste.

Mulig jeg virker snerpete her, men det handler for meg om respekt for partner og seg selv.

Helt enig med deg

Jeg er enig med flesteparten av dere egentlig. Hadde det vært en venn av meg eller mannen min hadde det vært helt greit, og jeg kunne gjort det foran mannen min. Men en fremmed kjekkas på byen, vel jeg er enig i at det var litt over streken. Var nok en litt flørtete tone, og han spanderte ett par drinker, selv om jeg sa nei. Så...det var nok over streken i forhold til hva jeg synes hadde vært greit om han hadde gjort.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...