Gå til innhold

Har dere tatt ringtesten???

Bare blåbær

Anbefalte innlegg

Man tar et langt hårstrå, og trer en gullring på hårstrået. Holder i hårstrået så ringen henger rolig over håndleddet( der pulsåren er)

Hvis ringen går frem og tilbake blir det gutt, og i sirkel blir det jente.

En skal visst få vite kjønn på alle barn en får:))))) hehe.. Ringen tar pause mellom hvert barn.

holder en ringpendelen over magen, får en vite kjønnet på baby i magen. så da lurer jeg på hva som skjer når det er 2 i magen??? noen som har prøvd???

Dette er for artighet, og ikke seriøse greier altså::))

Fortsetter under...

Spennende.

Jeg får:

gutt

jente

gutt

når jeg tar ringtesten over håndleddet.

Og jeg har en gutt, og er nå gravid.

Når jeg tok testen over magen fikk jeg først en stor sirkel, så rett over i pendling frem og tilbake uten pause...

Spennende..:)))))

Flere som har prøvd?

Annonse

For noen år siden prøvde eg over handleddet det blei tre gutta og tre jente, men fikk vite i 2000 at eg ikke kunne få flere barn, men ups så blei eg gravid og fikk ei nydelig jenta og en nydelig gutt 26 juli. Har en sønn på snart 16 fra før. Så får se om det kommer tre barn til, tror ikke akkurat det tida løper fra meg og eg er singel, føle eg har hendene fulle for tiden me to herlige små babya <3

blei også spådd som 16 åring at eg skulle få 6 barn, tre gutta og tre jente sånn annahver. Så langt stemme jo det også :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...