Gå til innhold

Svar på søknad om fødeplass..

Anbefalte innlegg

JM har sendt inn søknad om fødeplass for meg for mange uker siden. Når fikk dere svar på den?

JM sa til meg at når jeg får svar på fødrplassen så skal jeg skrive på en del Info og sende den tilbake til sykehuset så dem får lest å lagt den inn i systeme.. Der kunne jeg også skrive om hvordan jeg opplevde forige fødsel og hva jeg ønsket annerledes.

Der skulle også stå info om mitt sykhusvalg og hvilke alternativer dem har dær. Besøkstider og om smertelindring..

Jeg har nå 4 uker igjen til termin og har etterlyst disse papirene 3 ganger iløpet av en 14 dagersperiode..

Jeg fødte 5 uker før termin sist gang og har fått beskjed om at jeg mest sannsynlig kommer til og gjøre d nå også...

Hvis ikke blir jeg mest sannsynlig sottn igang..

Kjenner jeg blir iritert av og ikke få disse papirene, å dem har ikke tid på sykehuset til å snakke med meg om fødsel og ting som skjedde sist og hvilke alternativer jeg har.. Dem sier også at d kan jeg føre på papirene som kommer i posten som skal sendes inn, men kan jo ikke d når jeg aldrig får dem!!!

Blir så sinna

Fortsetter under...

Jeg er langt unna 3. trimester men kikker innom av nysgjerrighet.

Jeg hadde tatt kontakt direkte til sykehuset (hvis du vet hvor hun har søkt) og spurt de om de har mottatt søknaden og hvordan det ligger an. Forklar situasjonen og hvorfor du spør - jeg hadde ikke sittet og ventet på JM....

Sist søkte jeg selv og fikk svar allerede etter et par uker...

Endret av appelsin

Er sykehuset jeg har snakket med 3 ganger di siste ukene..

Får bare beskjed om at det er en sekretær som har ansvar for dette og jeg må snakke med henne.. Har ringt hennes direktenummer sikkert 10 ganger på 4-5 forskjellige dager og får ikke svar..

Føler dem bare skyver problemene over på andre helt til jeg ikke kommer lengre!! :(

[quote name=Julia :)' timestamp='1350029904' post='144628670]

Er sykehuset jeg har snakket med 3 ganger di siste ukene..

Får bare beskjed om at det er en sekretær som har ansvar for dette og jeg må snakke med henne.. Har ringt hennes direktenummer sikkert 10 ganger på 4-5 forskjellige dager og får ikke svar..

Føler dem bare skyver problemene over på andre helt til jeg ikke kommer lengre!! :(

Har du mulighet til å dra inn til sykehuset og "sette" deg på dem? Er vel nesten abre den muligheten du har. :P

Lykke til! Håper det ordner seg for deg :)

Ringte nettopp til sentralborde på sykehuset å ble sotn over til en sekretær.. Hun gikk direkte inn på pcn å sjekket ut dette.

Hun fikk opp at papirene skulle vært sendt, så hadde ikke jeg etterlyst dem så hadde jeg aldrig fått dem heller siden det var registrert sendt på meg.. Hun skulle sende dem til meg i dag..

Man må altså ordne opp i alt selv har jeg lært.. Å for all del ikke gi seg på di første 5 gangene msn prøver :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...