Blomstogbier Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har vært kvalm, uggen, hatt vondt i magen og hatt veldig ømme bryster i det siste. Nå er det borte! Er det farlig? I natt, og går kveld, hadde jeg en lengre periode med småmurringer, mensenlignende smerter. Skikkelig ekkel følelse. Nå har alt gitt seg. De siste par dagene har puppene blitt mindre ømme, idag er de nesten ikke ømme i det hele tatt, føler meg bare ikke gravid! Er det vanlig? Skal jeg bekymre meg? Blir redd for MA!!!
Sjeva Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 For meg forsvant kvalmen ganske tidlig. Eneste sikre tegnet jeg har kjent er den murringen/mensenlignende smerter i livmoren. Puppen har ikke vært ømme denne graviditeten. Det er vanlig at noen av symptomene avtar litt etterhvert. Men det er ikke kjekt når man leter etter dem fordi man vet at det er det sikre tegnet til å være gravid. Stol på murringene og vet at det er livmoren din som lager plass til det voksende barnet ditt. Forhåpentligvis er alt i orden. Lykke til videre.
Poteta Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Mye syptomer som er borte for meg og denne uka. Er 10+0 i dag. Hadde en ma i uke 12 sist. Der fisteret hadde dødd i uke 9 så kjenner jeg blir litt nervøs, men det strekker i livmora innimellom. Får bare ta det som det kommer. Får ikke gjort noe likevel. Men håper virkelig alt er i orden:)
appelsin Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har vært veldig kvalm, men plutselig ved 9 uker hadde jeg et par dager helt symptomfri... Men så kommer det snikende igjen og nå har jeg noen dager på og noen dager av... Hadde en MA for to år siden, og da fikk jeg vite at det var ganske vanlig å ha symptomer selv om fosteret var dødt fordi så lenge det ikke er støtt ut av kroppen tror kroppen fortsatt at den er gravid selv om hjertet ikke slår lenger... Men det er sikkert ulike erfaringer på dette også, da jeg hadde en MA i uke 11 hadde jeg nesten ikke hatt symptomer i det hele tatt hele svangerskapet...
Poteta Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 Krysser fingrene for at det går bra denne gangen for oss alle
Blomstogbier Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Takk for svar Nei, er vel dessverre ikke annet å gjøre enn å bare vente og se da.. Ikke så mye en får gjort med noenting.. Men det virker så lenge til jeg skal til legen og se! Og da skal han se hjerteslag, da er jeg såpass langt på vei.. Krysser fingrene ja. Men er skummelt å tenke på det, blir stresset. Prøver å roe meg ned, men ikke så lett. Endret 12. oktober 2012 av Blomstogbier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå